تبلیغات داروخانه
پیام رسان بلاگ متن پیامک تبلیغاتی معرفی 5 روش تبلیغات داروخانه به همراه نمونه متن آماده تبلیغ داروخانه (جذاب)

معرفی 5 روش تبلیغات داروخانه به همراه نمونه متن آماده تبلیغ داروخانه (جذاب)

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 2 مهر 1402

تبلیغات داروخانه در بازار امروز که شامل تبلیغات برند و محصولات دارو از تولید داخلی و خارجی می شود رقابت در بازار فروش داروخانه ها را بیشتر می کند، از ضروریات این کسب و کار است. روز به روز تعداد داروخانه های بیمارستانی، سنتی و آنلاین بیشتر می شود، رقابت در این حوزه را بیشتر می کند.

با افزایش تعداد داروخانه ها دستیابی به مشتری و افزایش درآمد کمی سخت تر شده است. تبلیغات داروخانه به شما کمک می کند تا در فروش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی موفق تر عمل کنید.

خرید دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی از ضروریات هر فرد است که در حال افزایش می باشد. شاید این نیازها تغییر کند؛ اما نیازی ثابت است. در مقاله پیش رو بیشتر به بررسی روش های تبلیغات داروخانه می پردازیم و چندین نمونه متن تبلیغ داروخانه را برای شما مطرح می کنیم .

روش های تبلیغات داروخانه

در این قسمت مقاله روش های تبلیغات داروخانه که به شما در فروش بیشتر کمک می کند، معرفی می کنیم.

تبلیغات داروخانه با نمایشگرهای دیجیتال

با قرار دادن نمایشگر دیجیتالی در داروخانه برای تبلیغ محصولات و اطلاعات بهداشتی به مشتری نه تنها کمک زیادی به زیبایی محیط داروخانه انجام می دهید؛ بلکه مشتری را ترغیب به خرید محصول مورد نظر می کنید.

تبلیغات داروخانه با پنل پیامکی

استفاده از سامانه پیامکی یکی از روشهای موثر تبلیغات داروخانه است. با امکانات کاربردی که در پنل پیامکی در اختیار شما قرار می گیرد می توانید با شناسایی مخاطبان هدف خود به صورت هدفمند به تبلیغات داروخانه و تبلیغ محصول مورد نظر بپردازید.

این روش تبلیغاتی اگر به صورت مداوم و مستمر انجام شود موجب می شود، نام برند شما در ذهن افراد ثبت شود. پنل اس ام اس محیطی ساده و آسان برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهد که تنها با چند کلیک ساده می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

برای دسترسی به پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغات داروخانه می توانید به صورت رایگان و فوری با پرداخت کمترین هزینه فعالسازی 49000 هزارﺗﻮﻣﺎنءء اقدام به ثبت نام و خرید پنل پیامکی نمایید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تبلیغات داروخانه با روابط عمومی بالا برای ارتباط با مشتری

زمانی که مشتری برای خرید یا سوال به شما مراجعه می کند با خوش آمدگویی و برخورد خوب به او پاسخ دهید. رضایت و تجربه مشتری از برخورد شما تعیین می کند که درباره شما به دیگران چه بگوید. این روش تبلیغات داروخانه تاثیر زیادی دارد و همانند ویروس عمل می کند. همچنین می توانید به برخی از مشتریان هدایای تبلیغاتی اهدا نمایید.

تبلیغات داروخانه به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی

استفاده مردم روز به روز از شبکه های اجتماعی بیشتر می شود. حضور شما در این شبکه ها نه تنها برای تبلیغ محصول موردنظر کاربردی و مفید است؛ بلکه شما با ارائه اطلاعات پزشکی و بهداشتی به مخاطب نشان می دهید که سلامت انها برای شما مهم است.

تبلیغات داروخانه با استندهای تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی در اندازه و ابعاد مختلفی وجود دارد. استندهایی که به صورت رومیزی استفاده می شود، اگر به صورت خلاقانه و جذاب باشند بهتر نظر مخاطب را به خود جلب می کند و موجب افزایش فروش می گردند.

تبلیغات داروخانه با استفاده از ماکت

ماکت ها نیز همانند استندها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. در طراحی ماکت باید به طراحی و رنگ و کیفیت آن توجه کنید، تا موجب جلب نظر مشتری شود. این ابزار هزینه گرانی دارد؛ البته گزینه خوبی برای معرفی بخش های داروخانه یا محصولات است.

کاربرد سامانه پیامکی برای داروخانه

پنل پیامکی با توجه به امکانات و قابلیت های بسیاری که در اختیار داروخانه قرار می دهد، کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش کاربرد پنل اس ام اس برای داروخانه را مطرح می کنیم.

تبلیغات پیامکی داروخانه
  • ارتباط مستمر و دوطرفه با مشتری
  • ارسال پیامک به مشاغل مرتبط به داروخانه
  • ارسال پیامک تخفیف برای محصولات بهداشتی آرایشی
  • یادآوری زمان تحویل دارو از داروخانه
  • نظرسنجی پیامکی از مشتری با پنل پیامک
  • اطلاع رسانی در مورد تغییرات داروخانه
  • صرفه جویی در هزینه پیامک تبلیغاتی و زمان تبلیغات
  • ارسال پیامک مناسبتی یا تولد برای مشتری
  • ارسال پیامک قیمت داروها به مشتری های دائمی

نمونه متن تبلیغاتی داروخانه

برای تبلیغات داروخانه داشتن شعار تبلیغاتی داروخانه یکی از ضروریات است؛ زیرا اگر متن تبلیغات داروخانه به اندازه کافی جذاب نباشد اثربخشی زیادی بر روی مشتری ندارد. در این قسمت چند نمونه متن تبلیغاتی داروخانه را برای شما عنوان می کنیم، تا در صورت نیاز به تبلیغات داروخانه بتوانید از این نمونه متن تبلیغ داروخانه برای تبلیغات داروخانه استفاده کنید.

همراه عزیز داروطب
به ازای 20% مبلغ سفارش ، محصولات برند هدیه بگیرید.
حداقل مبلغ سفارش : دو میلیون تومان

باسلام
کد تخفیف ویژه شما مشتری دائمی
ghsl45
مهلت : 5 مهر

باسلام آقای میثمی
قرص AMLOPRES موجود شد و با 30% تخفیف به شما ارائه می شود.
داروخانه علاء

سلام
سرکار خانم امینی
داروهای نایاب و اورژانسی خود را از ما بخواهید
داروخانه هروی

انواع داروهای ایرانی ، وارداتی ، داروهای تک نسخه و مکمل های غذایی
فقط و فقط در البرز
آدرس : ***
شماره تماس : ***

داروخانه وارسته
فروش انواع داروهای ایرانی و خارجی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی تایید شده
آدرس : شیراز – ***
شماره تماس ***

باسلام
خانم رحمانی
مصرف به موقع دارو باعث بهبودی شما خواهد شد.
در مصرف دارو دقت کنید.
داروخانه سنگ
آدرس : تهران-* شماره تماس :*

سلام
قرارداد با انواع بیمه
برای دریافت دارو می توانید با بیمه ارزانتر دارو بگیرید.
داروخانه نصر

سلام آقای صبوری عزیز
جهت یادآوری دوستانه فردا ساعت 11 برای تحویل دارو تشریف بیاورید.
داروخانه تامین

سلام
خانم زمانی
زمان گرفتن داروی شما فرا رسیده است.
اگر نیاز به سوال دارید به ما اطلاع دهید.
داروخانه حسام
شماره تماس :****

با سلام
محصولات ما با برند بهساز فردا موجود می شود.
برای خرید می توانید با کد HGy8 – 20% تخفیف دریافت کنید.
داروخانه ماد

ما در داروخانه مرصاد تلاش می کنیم تا بهرین محصولات را با قیمت مناسب به شما ارئه دهیم .
مزایا:
داروهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالا
محصولات بهداشتی متنوع
قیمت مناسب
کادر مجرب و متعهد
شماره تماس* آدرس**

سلامتی شما در دستان ماست
برای حفظ سلامتی خود امروز با داروخانه سلامت تماس بگیرید.
شماره تماس***

داروخانه دکتر با بیش از تعداد سال سابقه فعالیت با ارائه انواع داروها و محصولات بهداشتی در خدمت شماست.
شماره تماس * آدرس*

آیا داروخانه نیاز به پنل اس ام اس دارد؟

داروخانه ها با داشتن پنل اس ام اس و با استفاده از قابلیت ها و امکاناتی که در این سامانه وجود دارد و در زیر برای شما مطرح می کنیم می توانند، به صورت هدفمند برای تبلیغات داروخانه اقدام کنند، و بازخورد بیشتری برای افزایش مشتری و سودآوری داشته باشند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

در روش ارسال پیامک LBS از طریق دکل lbs می توانید زمانی که مشتری وارد داروخانه شد یا از داروخانه خارج شد ارسال پیامک خوش آمدگویی و تشکر انجام دهید، و به مشتری نشان دهید برای آنها ارزش دارد و به او اهمیت می دهید.

کلام آخر

با استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات داروخانه می توانید برای جلب نظر مشتری و افزایش فروش موثر باشید. در این مقاله انواع روش های تبلیغاتی و نمونه متن تبلیغ داروخانه را برای شما مطرح کردیم تا در صورت نیاز از روش های تبلغیاتی و متن تبلیغ داروخانه برای تبلیغات داروخانه استفاده کنید.

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای تبلیغات داروخانه استفاده از سامانه پیامکی است؛ اما بهتر است از پنل پیامکی معتبر استفاده کنید تا در این مسیر تبلیغاتی با خیال راحت گام بردارید.

برای استفاده از پنل اس ام اس رایگان برای تبلیغات داروخانه سامانه پیامکی پیام رسان را با سالها تجربه به شما معرفی می کنیم. برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانان با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.6 / 5. تعداد رای : 18

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود