تبلیغات مشاغل
پیام رسان بلاگ تبلیغات مشاغل و کسب و کار چگونه است ؟

تبلیغات مشاغل و کسب و کار چگونه است ؟

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 2 آبان 1401
دسته بندی: بلاگ

در عصر دیجیتال تبلیغات مشاغل و کسب وکارهای مختلف به صورت های متفاوتی انجام میگیرد و آنچه حائز اهمیت است، جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر از تبلیغات مشاغل است. پس تبلیغات هدفمند اولین مرحله ی استارت افزایش مشتری است.

اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کردید و نیاز به تبلیغات کسب و کار خود دارید تا برند ، محصول و خدمات خود را معرفی کنید تا خود را به مشاغل دیگر در حوزه خود معرفی کنید استفاده از امکانات سامانه های پیامکی و ارسال پیامک انبوه به شما این امکان را می دهد به تبلیغات مشاغل و تبلیغ شغل و کسب و کار خود بپردازید.
و حالا این تبلیغات مشاغل را به چه روشی ارسال کنیم که بازخورد بهتری بگیریم ؟ با من در این مقاله همراه باشید تا درهای جدیدی از تبلیغات مشاغل را به روی شما باز کنم …

ارزان ترین روش تبلیغات مشاغل

یکی از ارزان ترین روش ها جهت تبلیغات گسترده مشاغل و کسب و کار خودتان ، ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه به شهر و استان مورد نظر شما می باشد .
برای ارسال پیامک انبوه تبلیغ مشاغل، شما نیاز به یک سامانه ارسال پیامک دارید که به شما قابلیت های متنوعی جهت اس ام اس مارکتینگ ارائه دهد .
سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با امکانات ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک از نقشه و ارسال پیامک به مشاغل … یکی از ارزان ترین پنل اس ام اس تبلیغ شغل می باشد .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

جهت دریافت پنل اس ام اس رایگان ، تنها کافی است تا روی بنر بالا کیک کنید و یا عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید .

تبلیغات کسب و کار های خدماتی

مشاغلی که خدماتی را ارائه میدهند یا انواع مشاغل خدماتی بهترین گزینه برای تبلیغات به روش پیامکی می باشند شما که صاحب کسب و کار هستید ، میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک به شماره های ثبت شده در پنل پیامکی با استفاده از شماره های همراه اول و ایرانسل و فیلتر هایی که مختص شما ایجاد شده اند ، تبلیغات مشاغل و تبلیغات کسب و کار خود را ارسال کنید.

تبلیغات مشاغل

تبلیغات مشاغل به صورت رایگان

همه ی ما که صاحبین کسب و کار هستیم میخواهیم با حداقل هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشیم ؟ به نظرشما چطور است اگر از یک پنل پیامکی با ثبت نام رایگان برای تبلیغات مشاغل استفاده کنید و فقط هزینه پیامک را بپردازید ؟
یعنی همه ی امکانات یک سامانه پیامکی رایگان خوب را دریافت کنید.

تبلیغات سراسری مشاغل

شما یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که هر شخصی از هر شهر و استانی میتواند مشتری شما باشد ، بهترین راه تبلیغات مشاغل به صورت سراسری است اما چطور ؟
شما میتوانید به سادگی و با داشتن یک پنل پیامکی به صورت سراسری تبلیغات خدمات و کسب و کار کنید و به هر شهر و استانی که دوست دارید مشتری بیشتری داشته باشید ، لینک سایت تبلیغات مشاغل خود را جهت تبلیغات کسب و کار خود ارسال کنید.

بیشتر بخوانید : ارسال لینک در متن پیامک

تبلیغات مشاغل به تفکیک شهر و استان

هر فروشگاهی که مشتری حضوری داشته باشد ، نیاز دارد که تبلیغات را در اطراف فروشگاه خود انجام دهد . پیدا کردن این جامعه ی هدف برای شما بسیار راحت خواهد بود اگر از یک پنل پیامکی با قابلیت تفکیک استان و شهر استفاده کنید.

تبلیغات مشاغل

تبلیغات مشاغل در کرج

برای شما که مشتری و جامعه ی هدف در کرج دارید ، با استفاده از پنل پیامکی به افرادی که ساکن شهر کرج هستند پیامک ارسال کنید و حتی به افرادی که عابر نیز هستند پیامک تبلیغاتی را ارسال نمائید تا به جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر برسید.

تبلیغات مشاغل در اصفهان

اصفهان یکی از شهر های توریستی ایران است و عمده درآمد ساکنین ، از ارائه خدمات به مسافرین می باشد. چطور میتوانید بدانید کدام شماره موبایل در این شهر مسافر است و بتوانید تفکیک کنید؟ با ما تماس بگیرید ، ما کمکتان خواهیم کرد تا بتوانید از پنل اس ام اس اصفهان استفاده نمایید .

تبلیغات مشاغل در تهران

تهران از جمله شهرهای بزرگ با بیشترین ساکنین را دارا است ولی با توجه به کسب و کار شما آیا منطقی است که عموم افراد پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند ؟
آیا دادن این هزینه ی زیاد بابت ارسال پیامک به اینهمه شماره منطقی است ؟ بهتر نیست به سادگی بازشدن یک نقشه بتوانید به شماره هایی که اطراف شما ثبت سند شده اند پیامک ارسال کنید ؟!

نقشه تهران

با استفاده از امکان ارسال پیامک از نقشه در پنل اس ام اس تهران می توانید به هر منطقه ای که می خواهید متن تبلیغاتی خود را ارسال نمایید و از قابلیت ارسال پیامک منطقه ای استفاده نمایید . فقط کافیست امتحان کنید و بازدهی آن را مشاهده کنید .

لیست سایت برای تبلیغات کسب و کار

در این قسمت یک لیست از سایت هایی که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید را معرفی می کنیم .

سایت پیام رسان : این سایت به شما بک پنل اس ام اس رایگان ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آن پیامک های تبلیغاتی انبوه برای مخاطبین خود در شهر ، استان و یا مناطق خاص ارسال کنید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

سایت نیاز روز : ثبت اگهی برای کسب و کار و خدمات خودتان در این سایت رایگان است .

سایت دیوار : در بخش استخدام ، می توانید شغل خودتان را نیز معرفی کنید.

سایت گوگل مپ : با ثبت مکان در نقشه گول مپ می توانید ، تبلیغات محلی در گوگل انجام دهید .

سایت بهترینو : این سایت کسب و کار شما را در کنار بهترین کسب و کار های هر شهر و استان معرفی می کند .

تبلیغات مشاغل در اینترنت

روش های متفاوتی برای تبلیغات کسب و کار و تبلیغات کارهای خدماتی در فضای مجازی وجود دارد از صفحات بلاگری گرفته تا کانال هایی که بیشترین بازدید را دارند ، اما با توجه به اینکه هر کدام از این صفحات ، یک تاریخ انقضایی دارند ، میتوان به صورت دائمی به یک اپلیکیشن اعتماد کرد و به فکر انواع مختلف تبلیغات نبود ؟
تبلیغات پیامکی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین انواع روش تبلیغاتی بوده که هرگز تاریخ انقضایی ندارد و به صورت دائمی میتوان از این روش استفاده کرد .
وقتی به صورت تحت وب ارائه می شود به سادگی داشتن یک دیوایس متصل به اینترنت ( موبایل ، لب تاپ ، تبلت و … ) در هر شهری از ایران باشید میتوانید تبیغات پیامکی ارسال کنید. کدام تبلیغات مشاغل از این راحت تر ؟!

تبلیغات مشاغل گوگل

تبلیغات کسب و کار در گوگل

این نوع تبلیغات در دسته های بالاتر دسته بندی می شود و معمولا افراد شغل خود را در نقشه ی گوگل ثبت میکنند و با داشتن یک اکانت جیمیل میتوانید این نوع تبلیغات را هم انجام دهید اما اگر این کار را انجام داده اید ، معمولا افرادی که مسافر باشند و دنبال یک کسب و کاری باشند در جست و جوی نقشه شما را می یابند.
به عنوان مثال در گوگل مپ ، سرچ کنید رستوران ، همه ی رستوران هایی که اطراف شما در گوگل ثبت شده اند به شما نمایش داده می شود.
یکی از قابلیت های جذاب سامانه پیامکی پیام رسان ، ارسال پیامک از روی نقشه می باشد که شما می توانید با انتخاب دقیق منطقه و ناحیه مورد نظر ، دقیقا برای ساکنین همان ناحیه پیامک ارسال کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تبلیغاتی ذکر شده می توانید مقاله ارزان ترین روش های تبلیغاتی را مطالعه فرمایید .

جمع بندی

تا به اینجا به اینکه همه ی مشاغل و کسب و کارهای چه مجازی ، چه حضوری ، میتوانند تبلیغات پیامکی داشته باشند به یک اجماع رسیدیم.

اما با توجه به اینکه کسب و کارهای مختلف جامعه ی هدف متفاوتی نیز دارند ، بهترین سایت و بهترین پنلی که میتوانید انتخاب کنید کدام است ؟

با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را پیش روی شما قراردهیم.

ما کنارتان خواهیم بود تا بهترین بازخورد را از تبلیغات کسب و کار دریافت کنید.

02174912

بیشتر بخوانید : تبلیغات قالیشویی – چگونه قالیشویی را تبلیغ کنیم ؟

بیشتر بخوانید : تبلیغات کنفرانس – چگونه کنفرانس را تبلغ کنیم ؟

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 53

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

3 کامنت

  1. امیرحسین

    22 تیر 1402

    برای انواع مشاغل خدماتی امکان ارسال پیامک انبوه وجود داره یا محدودیت در تعداد ارسال پیامک داره؟

  2. سحر رضوانی

    22 تیر 1402

    سلام روزتون بخیر برای تبلیغات مشاغل از سامانه پیامکی شما امکان استفاده از بانک مشاغل برای ارسال پیامک وجود داره ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 تیر 1402

      سلام بله . تبلیغات مشاغل ها با استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل پیام رسانامکان پذیر است . پنل اس ام اس و لیست شماره موبایل در پیام رسان رایگان است و شما فقط هزینه پیامک ارسالی را پرداخت می کنید .

ثبت نام ورود