پنل اس ام اس مخابرات
پیام رسان بلاگ درخواست پنل پیامک از مخابرات بصورت آنلاین (راهنمای کامل)

درخواست پنل پیامک از مخابرات بصورت آنلاین (راهنمای کامل)

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 12 تیر 1401
دسته بندی: بلاگ

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که آیا واقعا پنل پیامکی مخابرات وجود دارد ؟ اگر که پنل پیامکی مخابرات وجود دارد پس چرا بدون واسطه و با هزینه ی کمتر خرید نکنم ؟

دسترسی به سامانه پیامکی مخابرات و خرید سامانه پیامکی از مخابرات به صورت مستقیم امکان ندارد. شما برای خرید پنل پیامکی مخابرات یا پنل اس ام اس مخابرات می توانید از سامانه های معتبری مانند سامانه پیام رسان که حق فروش پنل اس ام اس مخابرات را برای ارسال پیامک دارد ثبت نام کنید، و ارسال تبلیغات پیامکی مخابرات را پنل پیام رسان انجام دهید.

حتما سایت های مختلفی هستند که با استفاده از اسم پنل پیامکی مخابرات قصد جلب توجه و یا معرفی خود به عنوان پنل مخابرات دارند اما واقعیت اینجاست که خرید پنل اس ام اس از مخابرات وجود خارجی ندارد :

مخابرات در ایران سرویس تبلیغات پیامکی ارائه نمیدهد و تنها اپراتور های ایرانسل و همراه اول هستند که تبلیغات پیام کوتاه را انجام میدهند و حتی این امکان را به مشتریان خود میدهند که درصورت عدم تمایل پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند.

آیا می توانم از ایرانسل یا همراه اول پنل پیامکی دریافت کنم؟

همانطور در بالا عنوان شد تبلیغات پیامکی را اپراتورهای ایرانسل و همراه اول انجام میدهند اما این اپراتورها ، با شرکت های مربوط به خطوط اختصاصی 5000 ، 3000 ،2000 و یا اپراتورهای مشابه فعالیت میکنند. پس اگر به این فکر افتاده اید که آیا واقعا میتوان با اپراتور ایرانسل و یا همراه اول تبلیغات ارسال کرد باید بگوییم خیر !

سرویس هایی که اپراتور های 5000 ، 3000 و یا 2000 ارائه میدهند نیز برای افراد حقیقی نمی باشد و باید یک شخص حقوقی باشید تا بتوانید از یکی از این اپراتور ها سرویس بگیرید اما اگر تبلیغات پیامکی شما با تعداد بالایی نیست حتی اگر شخص حقوقی باشید گرفتن سرویس تبلیغات پیامکی از این اپراتورها به عللی که عنوان میکنم برایتان به صرفه نیست:

  1. در صورتی که بخواهید مستقیما از این اپراتور خرید کنید باید خرید هایی با تعداد بالا داشته باشید و مبالغ پایین از لحاظ هزینه برایتان بصرفه نیست به این علت که اپراتورهایی که عنوان شد برای قراردادهایی با مبالغ بالا هزینه ی کمتری برای پیامک درنظر گرفته اند.
  2. امکاناتی که این اپراتور ها ارائه میدهند پاسخگوی نیاز تبلیغاتی شما نخواهد بود ؛ البته این به معنی کیفیت پایین در ارسال پیامک نمی باشد ، این اپراتورها محوریت فعالیت خود را بر وبسرویس های پیامکی قرار داده اند و با داشتن تیم برنامه نویسی قدرتمند میتوانید از این اپراتور ها سرویس با قیمت مناسب دریافت کنید.

اما راهکار چیست ؟ چه کنم؟

سرویس هایی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده است تنها در اختیار شرکت هایی قرار دارد که حوزه ی فعالیت شان تبلیغات پیامکی می باشد. سامانه پیامکی پیام رسان یکی از شرکت های فعال در این حوزه می باشد که با امکانات متنوعی ارسال پیامک انبوه مخابرات را در اختیار شما قرار میدهد. شما براحتی با خرید پنل پیامکی همراه اول و ایرانسل می توانید برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

انتخاب بهترین پنل پیامکی ممکن است کمی برای شما دشوار باشد که پیشنهاد میکنم قبل از خرید پنل ، بهترین پنل پیامکی را مطالعه کنید.

در ادامه مزایای استفاده از پنل پیامکی پیام رسان را برای تبلیغات بیان میکنم.

هزینه ی ارزان

پنل پیامکی ارزان پیامرسان با بستن قرارداد بزرگ با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامکی ، با کاملترین امکانات ، به جهت ارسال پیامک از طریق اینترنت راحت ترین راه برای تبلیغات را دراختیار شما قرار میدهد و هزینه پیامک تبلیغاتی مخابرات را به صورت ارزان برای شما فراهم می کند.

ثبت نام رایگان

با انجام ثبت نام پنل اس ام اس رایگان می توانید به تمامی امکانات یک پنل پیامکی خوب دسترسی داشته باشید و تبلیغات پیامکی خود را در سامانه ی پیامکی پیامرسان انجام دهید.

ثبت نام برای افراد حقیقی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی لزومی به اینکه شرکت ثبتی داشته باشید ندارید و به عنوان یک شخص حقیقی نیز می توانید ثبت نام کنید و از امکانات کامل ارسال پیامک تبلغاتی از طریق اینترنت دسترسی داشته باشید.

پیام رسان

ارسال پیامک با پنل اس ام اس

سامانه پیامکی امکانات متنوعی که یک پنل پیامکی تبلیغاتی باید داشته باشد را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به عنوان چند مورد می پردازیم :

  • پیامک با فیلتر استان و شهر
  • فیلتر کد پستی
  • با استفاده از پیامک دکل ایرانسل
  • از طریق اس ام اس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک به شماره ی مشتریان خود
  • به صورت گروهی
  • از طریق بارگزاری فایل اکسل
  • تبریک تولد
  • یادآوری اقساط
  • با نام مشتری
  • خیلی هوشمند با فایل اکسل
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • پیامک متناظر

و بسیاری از امکانات متنوع دیگر که تنها با ثبت نام پنل پیامکی رایگان به همه ی این امکانات دسترسی خواهید داشت .

نتیجه گیری

طبق آنچه عنوان شد دریافت پنل پیامکی مخابرات عملا ممکن نیست و استفاده از پنلی که خود را با این عنوان معرفی میکند به دلیل رعایت نکردن صداقت پیشنهاد نمی شود و قطعا باید پنل پیامکی از سایتی دریافت کنید که در همان ابتدا صداقت با مشتریان را سرلوحه ی کار خود قرارداده است.

در سامانه ارسال پیامک پیامرسان میتوانید با ثبت نام رایگان به امکانات متنوعی دسترسی داشته باشید اما آنچه مهم می باشد دریافت بازخورد مناسب بابت هزینه ای است که برای تبلیغات پرداخت می نمائید . به جهت راهنمایی بیشتر در خصوص شغل شما و انتخاب پنل مناسب خود با همکاران ما در ارتباط باشید.

02174912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 69

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

26 کامنت

  1. لیلا عرب

    7 مهر 1401

    سلام و خداقوت به تیم خوب پیام رسان آیا برای خرید پنل اس ام اس از مخابرات لازمه که جتما با مخابرات طرف قرارداد باشیم و با اونها مذاکره کنیم ؟ منم میخواستم یک پنل اس ام اس مخابراتی راه بندازم و پیامک های مخابراتی و تبلیغاتی ارسال کنم چه راه حل دیگه ای وجود داره ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      12 مهر 1401

      سلام خانم عرب برای اینکه بتونید مستقیما از مخابرات پنل اس ام اس تهیه کنید و ارسال پیامک داشته باشید لازمه که شرایطی که توی این مقاله مطرح شد رو داشته باشید . برای اینکه بتونید پیامک های تبلیغاتی خودتون رو از طریق مخابرات ارسال کنید میتونید از طریق پنل اس ام اس رایگان پیام رسان استفاده کنید . سامانه پیام رسان نماینده مسقیم اپراتور های مخابراتی است .

  2. تی تی شاپ

    7 مهر 1401

    سلام من یه پیج فروش لباس بچه گانه دارم و میخوام تبلیغات پیامکی مخابرات انجام بدم برای 500 هزار نفر پیامک ارسال کنم چقدر هزینه داره ؟ میخوام ته اس ام اس خودم لینک پیج اینستاگراممو بزارم تا افراد بیان پیج منو ببینن و فالو کنند قرار دادن لینک توی پیامک از طرف مخابرات مشکلی داره ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 مهر 1401

      سلام برای محاسبه هزینه 500 هزار پیامک میتونید از ابزار محاسبه گر تعرفه ارسال پیامک استفاده کنید . ارسال لینک اینستاگرام در متن پیامک محدودیت خاصی نداره و میتونید از امکان استفاده کنید .

  3. Farsheed

    17 دی 1401

    جالبه! هر پیامک 10 تومنی مخابرات شده دونه ای 65 تومن؟ چطوری اونوقت؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 دی 1401

      پنل اس ام اس پیام رسان با ارائه امکانات پیشرفته و اختصاصی در زمینه ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، قابلیت ارسال پیامک بدون محدودیت را برای کسب و کار ها و افراد حقیقی و حقوقی فراهم نموده است. اگر چه ارسال پیامک از طریق سیم کارت هزینه کمتری دارد اما محدودیت ارسال پیامک با سیم کارت دارای سقف روزانه است و این روش جهت ارسال های انبوه و تبلیغاتی مناسب نیستند. چرا که منجر به مسدود شدن سیم کارت ها خواهد شد. پیشنهاد میکنیم تا امکانات سامانه پیامکی پیام رسان را از طریق این لینک بررسی نمایید. برخی از این امکانات مهم عبارت اند از :

          ارسال پیامک منطقه ای
          ارسال تماس صوتی انبوه
          ارسال پیامک از روی نقشه
          ارسال پیام به تفکیک سن و جنسیت
          ارسال پیامک زمان بندی شده
          ارسال پیامک از روی نقشه
          ارسال از طریق دکل BTS
          و ...

  4. محسن آباد

    6 بهمن 1401

    ببخشید شما خودتون نمایندگی پنل پیامک مخابرات دارید؟ واسه ثبت نام باید بریم کافی نت یا خودتون برام انجام میدید ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      6 بهمن 1401

      بله ، برای ثبت نام و دریافت پنل پیامکی رایگان از طریق این لینک اقدام بفرمایید.

  5. رضا

    6 بهمن 1401

    سلام و عرض ادب اینجانب درخواست دریافت یک پنل پیامک مخابرات دارم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      6 بهمن 1401

      سلام لطفا فرم ثبت نام را از طریق این لینک تکمیل کنید .

  6. غلامی

    6 بهمن 1401

    درود . باسپاس از مقاله خوبتون کاش به این سوال هم پاسخ میدادید که چگونه یک شرکت معتبر برای خرید پنل اس ام اس انتخاب کنیم؟؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 بهمن 1401

      سلام . ما در یک مقاله ای جداگانه به معرفی ویژگی های یک پنل اس ام اس معتبر پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم تا این مقاله نیز مطالعه کنید.

  7. شاهین یلان

    6 بهمن 1401

    الان مثلا شرکت های بزرگ مثل اسنپ یا دیجی کالا خودشون از مخابرات پنل پیامک مخابرات می گیرن یا از شرکت های پنل پیامکی دارن استفاده میکنند؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 بهمن 1401

      سامانه ارسال پیامک پیام رسان یکی از قدیمی ترین سامانه های پیامکی با بیش از 300 هزار کاربر فعال ازجمله افراد حقیقی و حقوقی می باشد . جهت مشاهده مشتریان ما می توانید اینجا کلیک کنید.

  8. سجاد

    21 اردیبهشت 1402

    سلام ما میتونیم پنل پیامک مخابرات رو از مخابرات تهیه کنیم یا فقط از شرکت هایی که پنل اس ام اس اراده میدن باید بخریم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 اردیبهشت 1402

      سلام سجاد عزیز پنل پیامکی توسط مخابرات ارائه نمیشه و برای ارسال پیامک انبوه حتما میبایست در سامانه های ارسال پیامک ثبت نام کرده و از پنل های پیامک استفاده کنین

  9. M.O.H.A.M.M.A.D

    21 اردیبهشت 1402

    سلام روزتون بخیر یه سوال برام پیش اومده برای ارسال پیامک منطقه ای که پنل اس ام اس خرید در خصوص گزارشگیری، تعداد افرادی که پیامک رو دریافت میکنند مشخص میکنه؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 اردیبهشت 1402

      سلام . بله، بعد از ارسال پیامک به صورت منطقه ای شما میتونین گزارش ارسال رو بررسی کنین و ببینین که چند درصد از دیتای انتخابیتون به علت گیرنده مسدود بودن، برگشته

  10. دایان

    21 اردیبهشت 1402

    سلام ممنون از مطلب خوبتون درباره پنل اس ام اس و خرید پنل اس ام اس

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 اردیبهشت 1402

      سلام خواهش میکنم . به امید همکاری بیشتر

  11. Aمین

    21 اردیبهشت 1402

    سلام میتونین بهم کنین که چطور برای بلک لیست پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 اردیبهشت 1402

      سلام. برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست می تونین با ارائه مدارک شرکتی یا جواز کسب (ارگان حقوقی یا حقیقی) خط 9999 رو خریداری کنین

  12. شاهین

    5 شهریور 1402

    سلام متاسفانه شرکت های زیادی با عنوان پنل پیامک مخابرات پنل اس ام اس میفروشند و بدون هیچ امکان و کیفیتی که ادم دستش به هیچ جایی برای شکایت بند نیست. ازاینکه تونستم سامانه پیامکی پیام رسان را به عنوان یک شرکت قابل قبول برای مخابرات پیدا کردم خیلی خوشحالم و ممنون از امکانات فوق العاده ای که برای ارسال پیامک در پنل اس ام استون قرار دادین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      15 بهمن 1402

      سلام سپاس از اینکه ما را انتخاب کردید ممنون از نظرتون

  13. آنیسا ریحانی

    5 شهریور 1402

    سلام ببخشید یه سوالی با خوندن مقاله برام پیش اومده اینه که شما نماینده مستقیم مخابرات هستین؟! یعنی نیازی نیست برای ارسال پیامک از مخابرات به مخابرات مراجعه کنم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      15 بهمن 1402

      سلام خانم ریحانی ما بصورت مستقیم و بدون واسطه با اپراتورهای مخابراتی همکاری داریم.

ثبت نام ورود