پنل اس ام اس کردستان
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس کردستان؛ راه حلی برای تبلیغات در کردستان

پنل اس ام اس کردستان؛ راه حلی برای تبلیغات در کردستان

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 2 خرداد 1402

استان کردستان یکی از استان های زیبای ایران است که مرکز آن سنندج می باشد. با تقسیماتی که در این استان صورت گرفته است دارای بسیاری شهر و شهرستان و دهستان و آبادی است.

شما با استفاده از پنل اس ام اس کردستان می توانید برای کسب و کارهایی که در هر حوزه ای دارید ارسال پیامک انبوه در کردستان و شهر و بخش و دهستان های ان، ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. ما در این مقاله به بررسی پنل اس ام اس کردستان و راه های ارسال پیامک انبوه در کردستان می پردازیم.

پنل پیامک کردستان چیست ؟

پنل اس ام اس کردستان یک برنامه نرم افزاری تحت وب است که شما با ثبت نام و ورود به پنل پیامکی می توانید به همه بخش ها و شهرستانها و آبادی های کردستان پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.

استفاده از پنل اس ام اس کردستان یک روش دقیق و هدفمند برای ارسال پیامک انبوه در کردستان است سامانه پیامکی پیام رسان این پنل کاربری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با تهیه و خرید پنل پیامکی بتوانند برای تمام نقاط کردستان ارسال پیامک انبوه داشته باشند.

نحوه دریافت پنل پیامک از مخابرات کردستان

پنل پیامک مخابرات به صورت مستقیم پنل پیامکی را در اختیار کاربرانی که قصد تبلیغات پیامکی دارند قرار نمیدهد زیرا برای دریافت پنل پیامکی شرایط خاصی دارد که بسیاری از شرکت های معتبر با قبول و تعهد این شرایط اختیار استفاده از پنل اس ام اس را برای کاربران فراهم میکنند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پنل اس ام اس کردستان نیز از این اصل مستثنی نیست و برای تهیه پنل اس ام اس کردستان و ارسال پیامک انبوه در کرستان باید این پنل پیامکی را از بهترین سامانه های پیامکی مانند سامانه پیامکی پیام رسان تهیه کنید تا بتوانید برای کسب و کارهای خود به تمام نقاط و شهرای کردستان ارسال پیامک انبوه یا تکی داشته باشید.

انواع روش های ارسال پیامک در کردستان

با پنل اس ام اس کردستان می توانید به روش های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه در کردستان اقدام کنید که در ادامه برخی از روش های ارسال پیامک به شهرها و بخش ها را با پنل اس ام اس کردستان برای شما توضیح می دهیم.

با پنل اس ام اس کردستان می توانید ارسال پیامک منطقه ای برای یکی از شهرهای کردستان یا استان کردستان داشته باشید.

  • ارسال پیامک از دکل BTS پنل اس ام اس کردستان

پنل اس ام اس کردستان این شرایط را برای شما فراهم می کند تا از طریق دکل BTS افرادی را که طی 2 هفته اخیر از یک محدوده خاصی عبور کردند ارسال پیامک BTS در کردستان داشته باشید.

  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی پنل اس ام اس کردستان

ارسال پیامک با کدپستی در پنل اس ام اس کردستان به این صورت است افرادی که در یک محله یا در منطقه ای از شهر بخواهند برای افراد ساکن در آن حومه پیامک ارسال کنند با استفاده از وارد کردن چند رقم ابتدایی کد پستی می توانند بر اساس کد پستی ارسال پیامک انبوه در کردستان داشته باشند.

  • ارسال پیامک از دکل LBS پنل اس ام اس کردستان

ارسال پیامک LBS از دکل LBS همراه اول به این صورت می باشد که به محض ورود یا خروج یا حضور در یک محدوده و منطقه ی مورد نظر برای تبلیغات می توان ارسال پیامک انبوه در کرستان انجام داد.

گاهی اوقات ارسال پیامک صوتی از پیامک متنی بازدهی بیشتری دارد کاربران با ورود به پنل پیامک سنندج و با انتخاب ارسال پیام صوتی و ضبط متن پیامک با صدای خود یا صدای پیش فرض می توانند ارسال پیامک انبوه در کردستان را به سادگی انجام دهند.

  • تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت کردستان

با پیشرفتی که بسیاری از شهرها و استان ها دارند ممکن است هنوز در بسیاری از آبادی های کردستان دسترسی به اینترنت یا گوشی همراه ممکن نباشد تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت کردستان با استفاده از پنل اس ام اس کردستان این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در دورترین نقاط این استان زیبا نیز تبلیغات داشته باشید.

  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی از پنل اس ام اس کردستان

پنل اس ام اس کردستان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با در اختیار داشتن شماره اختصاصی نه تنها بتوانند ارسال پیامک داشته باشند بلکه در بعضی نظرسنجی پیامکی و مسابقه ها که نیاز به دریافت پاسخ است از سوی مشترک پیامک دریافت کنند و محدودیتی در ارسال و دریافت پیامک های انبوه و تکی وجود ندشته باشد.

به کدام شهرهای کردستان میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

با استفاده از پنل پیامک سنندج می توانید شهرهایی را که در زیر عنوان می کنیم را بر روی سامانه پیامکی انتخاب کنید و ارسال پیامک انبوه در کردستان داشته باشید.

سنندج، مریوان، سقز، بانه، دیوان دره، قروه، کامیاران، دهگلان، بیجار، سریش آباد، دلبران، بلبان آباد، بابارشانی، بویین سفلی، کانی سور، شویشه، موچش، صاحب، زرینه، دزج، آرمرده، سردشت.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تعداد شماره بانک شماره موبایل کردستان بر حسب شغل و شهر

مشاغل در پنل اس ام اس کردستانتعداد شماره موبایل
آموزش21214
ارتباطات60732
املاك32590
بازار كار و سرمايه13469
بازرگانی9278
حراجی363
خدمات175188
خدمات مسافرت2738
زيبايي و پزشكی44756
خدمات ساختمانی89112
صنعت54433
لوازم86789
وسايل نقليه51659
كامپيوتر20432
كشاورزی و دامداری9819
ساير گروه ها969
قابلیت ارسال به مشاغل در پنل اس ام اس کردستان

همانطور که در جدول ها مشاهده می کنید ، سامانه پیامکی پیام رسان یکی از کامل ترین اطلاعات شماره موبایل کردستان را دارد که کسب و کارها می توانند باتوجه به استراتژی تبلیغاتی خود به هر دسته ای که می خواهند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند

شهرهای موجود در پنل اس ام اس کردستانتعداد کل
همه شهرها1,262,228
بانه74,393
بیجار49,422
دهگلان28,219
دیواندره27,187
سرو آباد10,359
سریش آباد2,594
سقز159,435
سقز،صاحب3,188
سنندج651,167
سنندج،شویشه10953
قروه81,519
مریوان96,557
موچش2,429
کامیاران57,613
کامیاران،موچش2,320
یاسوکند1,274
نمونه لیست شماره های پنل اس ام اس کردستان در پیام رسان

سخن آخر

با تهیه پنل پیامک سنندج بدون دغدغه ای برای نصب و فعال کردن سخت افزاری می توانید برای کسب و کارهای خود ارسال پیامک از طریق اینترنت در کردستان داشته باشید.

سامانه ارسال پیامک پیام رسان این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خرید پیامک انبوه در پنل اس ام اس کردستان بتوانید بازاریابی پیامکی خود را با موفقیت انجام دهید و موجب رشد و رونق در کسب و کار خود گردید.

تیم پشتیبانی پیام رسان همیشه و هر لحظه با تلفن و آنلاین برای خدمت رسانی شما حاضر است.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 39

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. امیرحسین

    24 خرداد 1402

    سلام ممنون از مطالبتون .من میخوام برای شهر بانه اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم ایا امکان ارسال پیامک به بلک لیست یا شماره هایی که افراد بلاک کردند از طریق پنل اس ام اس شما وجود داره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام بله در سامانه پیامکی پیام رسان 4 راه برای ارسال پیامک به بلک لیست تعبیه شده که کاربران می توانند از هرکدام به دلخواه استفاده نمایند.

  2. علیرضا

    24 خرداد 1402

    میتونم با پنل اس ام اس شما برای موندگاری مشتری در یکی از شهرای استان کردستان پیام های مناسبتی یا شخصی سازی شده مثل تبریک تولد بفرستم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام بله این قابلیت در سامانه پیامک پیام رسان وجود دارد . لطفا مقاله ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان را مطالعه فرمایید .

ثبت نام ورود