اینترنت
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان چگونه از طریق اینترنت ، پیامک تکی و انبوه ارسال کنیم ؟

چگونه از طریق اینترنت ، پیامک تکی و انبوه ارسال کنیم ؟

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 5 مرداد 1401

آیا شماهم به دنبال ارسال پیامک از طریق اینترنت هستید ؟ اگر شما هم به دنبال روشی هستید تا بتوانید ارسال اس ام اس از طریق اینترنت را به صورت تکی و گروهی انجام دهید حتما این مقاله را دنبال کنید .

در این مطلب یک سامانه اینترنتی ارسال پیامک یا نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت را به شما معرفی کرده ایم که با استفاده از آن می توانید انواع پیامک های اینترنتی خودتان و یا ارسال پیامک انبوه رایگان از طریق اینترنت بفرستید .

روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغات اینترنتی دریافت میکنید مثل ارسال پیامک تبریک تولد ؛ افتتاحیه ؛ یا تخفیفات یا… که این پیامک ها با سر شماره های مختلف تبلیغاتی ارسال می شوند.

ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث بهتر دیده شدن کسب و کارها و رونق فعالیت مجموعه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی میگردد که میتوانید با استفاده از ارسال پیامک از طریق اینترنت به صورت دست جمعی به افراد یا گروه هایی که شمارشون رو دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

ارسال پیامک ازطریق ایتنرنت چطور ممکن است ؟

ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از راحت ترین روش های ارسال پیامک انبوه میباشد به این صورت که وارد شدن در سامانه ی ارسال پیامک یک ثبت نام اولیه که به صورت رایگان میتوانید ارسال پیامک به مخاطبین خود یا ارسال پیامک منطقه ای داشته باشید .

دیگر مجبور نیستید پیامکتان را به صورت تکی و با سیم کارت شخصی به افراد ارسال کنید و زمانی کمتر از چند دقیقه برای ارسال یک متن به هزاران نفر کافیست !

با یک ثبت نام رایگان در سامانه ارسال پیامک میتوانیم ارسال پیامک از طریق اینترنت و همچنین ارسال پیامک تکی از طریق اینترنت داشته باشیم .

امکان اس ام اس اینترنتی

معرفی سایت اینترنتی ارسال پیامک

بسیار از سایت های خارجی و ایرانی وجود دارند که امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت را فراهم می کنند .

سایت های خارجی از جمله www.opentextingonline.com یا textfree.us مناسب کسب و کار ها و افراد در ایران نیست . چرا که تنها محدود به کشور خودشان هستند و خدمات پیامک اینترنتی را به ایرانی ها ارائه نمی کنند.

برای استفاده از یک سایت اینترنتی پنل اس ام اس می توانید از پیام رسان به آدرس payam-resan.com مراجعه کنید و از خدمات پیامکی بهره ببرید. در ادامه به معرفی خدمات بازاریابی پیامکی که این سامانه ارسال پیامک اینترنتی ارائه میدهد می پردازیم .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ارسال پیامک گروهی از طریق اینترنت

حتما شماره های از مخاطبین خود دارید که میتوانید وارد سامانه کنید و ارسال پیامکتان را به این شماره ها انجام دهید اولین موردی که مطرح هست اینکه شماره هارو از چه طریقی وارد کنیم ؟

اگر شماره هارو به صورت فایل اکسل دارید میتوانید فایل اکسل مورد نظر را وارد سامانه کنید کافیه وارد بعد از ثبت نام در سامانه ی پیام رسان از منوی دفترچه تلفن وارد شوید و درقسمت مدیریت گروه یک گروه با نام دلخواهتان ایجاد کنید .

در مرحله ی بعد کافیه از منوی دفترچه تلفن زیر منوی بارگزاری فایل اکسل وارد شوید و فایل اکسل مورد نظر خودتون رو بارگزاری کنید .

درصورتی که شماره هارا به صورت دستی دارید و درفایل  از شماره ها ندارید به دو صورت میتوانید شماره هارو وارد سامانه کنید.

اول اینکه اگر تعداد شماره ها زیاد نیستند میتوانید به صورت دستی وارد سامانه کنید.

دوم اگر تعداد شماره هایتان زیاد است میتوانید از برنامه هایی استفاده کنید که از مخاطبین شما خروجی بگیرد و به فایل اکسل تبدیل کند از منوی پشتیبانی زیر منوی برنامه های مورد نیاز میتوانید لینک دانلود برنامه ی دریافت خروجی فایل اکسل را دریافت کنید و فایل اکسل نهایی را وارد  قسمت دفترچه تلفن سامانه کنید.

کشور ایران

ارسال پیامک اینترنتی به صورت منطقه ای

یکی از بهترین پدیده های ارسال پیامک از طریق اینترنت بی شک ارسال پیامک منطقه ای است؛

ارسال پیامک منطقه ای چیست ؟ ارسال پیامک منطقه ای به معنای ارسال پیامک به افرادی هست که در منطقه ی مورد نظر ما ساکن هستند یا رفت و امد داشتند و با اینکه شماره ی این افراد را خودمان نداریم میتوانیم با استفاده از سامانه ارسال پیامک ؛ به این افراد ارسال پیامک اینترنتی کنیم .

ارسال پیامک منطقه ای میتواند به کل شهر ؛ بر اساس کد پستی ؛ ارسال پیامک براساس نقشه ؛ ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و ارسال بر اساس انتن bts ایرانسل باشد  که در ارتباط با تمامی این ارسال ها توضیح کوتاهی در ادامه خواهیم داشت .

ارسال پیامک بر اساس نقشه : کافیست شهر مورد نظرتان راانتخاب کنید تا نقشه ی کل شهرتان برای شما باز شود تا بتوانید منطقه ی مورد نظرتان را انتخاب و ارسال پیامکتان راانجام دهید

ارسال به کل شهر : کافیست در سامانه نام استان و شهر موردنظرتان را انتخاب بفرمایید تا سامانه به شما نمایش دهد تا در منطقه ی مورد نظر شما چند شماره ی همراه اول و ایرانسل وجود دارد

ارسال به کد پستی : بعد از نوشتن متن پیامک موردنظرتان  کافیست کد پستی منطقه ی موردنظرتان را انتخاب کنید تا سامانه به شما نمایش دهد چه تعداد شماره  در منطقه ی شما ثبت شده است

ارسال بر اساس دکل ایرانسل : یکی از جذاب ترین ارسال های پیامک می باشد همون طور که بهتر میدانید در هر منطقه  تعدادی دکل وجود دارد شماره های که تا دوهفته ی قبل از دکل منطقه ی  مورد نظر شما گذر کرده باشند و از دکلی که در این منطقه است انتن دریافت کرده باشند به این شماره ها ارسال پیامک انجام میشود.   

مشاغل و اصناف

ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف :

یکی از پدیده های ارسال پیامک از طریق اینترنت ارسال به صنف ها مختلف است در نظر بگیرید بتوانید به افرادی که در حوضه ی فعالیتی موردنظر شما فعالیت میکنند ارسال پیامک داشته باشید نکته ی مهم این ارسال این است که میتوانید ارسال پیامک مشاغل را به شهر و استان مورد نظرتان انجام دهید

نتیجه

ارسال پیامک به روش های اسان در کمترین زمان از طریق اینترنت امکان پذیر است که کافیست با یک ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان شروع کنید تا همکاران سامانه پیام راسن مرحله به مرحله  در ارسال پیامک در کنارتان برای ارسال راحت تر پیامک باشند .

شماره تلفن پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسان : 91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 67

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

18 کامنت

  1. علی شادب

    6 مرداد 1401

    سلام و وقت بخیر و عرض خسته نباشید به سرکار خانم خوشبین نویسنده فعال و پرتلاش. سامانه اتون عالی عالی است واقعا استفاده کردم از مطالب تون. به دیگران و دوستان و آشنایان هم پیشنهاد میدم که از مطالب سامانه نهایت استفاده را برده باشند .

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      8 مرداد 1401

      سلام جناب شادب ممنونم سلامت باشید ممنونم از شما نظر لطفتون هست ، خوشحالیم از این بابت که ما را انتخاب کردید .

  2. گلفروشی ایلیا

    10 شهریور 1401

    اس ام اس اینترنتی چه فرقی با اس ام اس معمولی داره ؟ منظورتون mms ؟ اگر اینجوری باشه هزینه ارسال خیلی بیشتر نمیشه ؟ من کلا 100 تا مشتری دارم که میخوام براشون پیامک بفرستم (البته تعداد مشتری هام اضافه میشه این تعداد اولیه ست از اینترنت و اینا هم برام مهم نیست فقط میخوام بدونم چجوری میتونم روز تولد خودشون براشون تبریک تولد بفرستم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 شهریور 1401

      سلام دوست عزیز اس ام اس اینترنتی همان پیامک معمولی هست ، با این تفاوت که از طریق اینترنت ارسال میشود برای ارسال پیامک تولد ، باید از امکان ارسال دوره ای استفاده کنید . با یکبار تنظیم پنل اینترنتی خودتان ، پیامک های تبریک تولد به صورت سالانه برای مشتریانتون ارسال میشه پینشهاد میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر ویدیو آموزشی ارسال پیامک دوره ای رو مشاهده کنید

  3. محسنی

    10 شهریور 1401

    درود بزرگواران هزینه ی 1000 پیامک اینترنتی رو لطف میکنید چقدر میشه ؟ چه راه های دیگه ای به جز اینترنت میشه پیامک ارسال کرد ؟ یعنی آفلاین هم میشه ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      12 شهریور 1401

      سلام جناب محسنی برای محاسبه دقیق قیمت اس ام اس میتونید از ابزار محاسبه گر استفاده کنید . لینک ابزار محاسبه گر هزینه ارسال پیامک :https://payam-resan.com/calculate-sms/ در پاسخ به سوال دوممتون باید بگم که شما می تونید با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان ، پیامک هاتون رو زمان بدی کنید . یعنی وقتی که آفلاین هم هستید سیستم به صورت اتوماتیک اس ام اس شمارو برای شماره ها اراسل میکنه

  4. غزاله

    7 مهر 1401

    با سلام شما یه جا گفتید که سامانه پیامکی شما رایگانه یعنی میتونم با سامانه شما پیامک انبوه رایگان از طریق اینترنت ارسال کنم ؟ تا چه سقفی رایگان محسوب میشه و از چه تعداد به بعد باید هزینه شوو پراخت کنیم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 مهر 1401

      سلام سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان ، استفاده از امکانات رو برای شما به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه اولیه فراهم کرده . برای اینکه بتونید از امکانات سامانه های شرکت های دیگر استفاده کنید لازمه تا پنل اس ام اس خریداری کنید. برای ارسال پیامک باید ابتدا پنل اس ام اس خودتون رو به هر میزانی که لازم دارید شارژ کنید .

  5. مریم جلالی

    7 مهر 1401

    پنل اس ام اس شما قابلیت دریافت پیامک از اینترنت رو هم داره ؟ یعنی افراد میتونن پیامک به سامانه پیامکی ما ارسال کننند ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 مهر 1401

      بله با خرید اختصاصی می توانید از قابلیت دریافت پیامک از مخاطب استفاده کنید .

  6. کوروش

    21 مهر 1401

    سلام توی این اوضاع که اینترنت مخابرات و تلفن های همراه قطع و وصل میشه چجوری میتونیم ارسال پیامک از اینترنت داشته باشیم ؟ اصلا سامانه شما الان کار میکنه ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      25 مهر 1401

      سلام سامانه پیامکی پیام رسان مشکلی از این بابت نداشته و تمامی کاربران در حال حاضر قادر به ارسال پیامک از اینترنت هستند . برای اینکار ابتدا باید ثبت نام کنید تا یک پنل اس ام اس رایگان به شما تعلف بگیره .

  7. شهرام

    16 بهمن 1401

    تازه با سایت شما اشنا شدم و میخواستم بدونم که ایا امکان دسترسی از خارج از ایران برای معرفی خدمات و ارسال گروهی پیامک هست یا خیر؟ راهنمایی بفرمایید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 بهمن 1401

      شما می تونید برای ارسال پیامک به شماره موبایل ایران ، از تمام امکانات سامانه از جمله ارسال گروهی و ... استفاده کنید اما ارسال پیامک به شماره های خارج از ایران امکان پذیر نیست .

  8. متین رستگار

    15 مرداد 1402

    سلام و خسته نباشید ببخشید من برای کسب و کارم از پنل اس ام اس شما استفاده میکنم جدیدا هم کسب و کار تازه ای راه اندازی کردم میتونم برای این کسب و کارمم از پنل اس ام اس ارسال پیامک انجام بدم یا باید هر کدام از کارها پنل پیامکی جدا داشته باشم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام سلامت باشید با یک پنل اس ام اس می توانید پیامک های تبلیغاتی مورد نیاز خودتون رو ارسال کنید .

  9. نسترن مولایی

    15 مرداد 1402

    سلام مقاله خوبی بود ممنون یه سوالی برام پیش اومده اینه با ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی می تونیم ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت انجام بدیم یا نیاز به شارژ حساب برای ارسال پیامک داریم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      در پنل پیامکی پیام رسان امکانات بصورت کاملا رایگان و فعال شده در اختیار شما قرار می گیرند . برای ارسال پیامک باید همانند سیم کارت ، اعتبار پنل خود را افزایش دهید . جهت کاهش هزینه ارسال پیامک نکاتی وجود دارد که می توانید از کد تخفیف اولین خرید ما در پیام رسان و طرح های تخفیفی ما استفاده نمایید .

ثبت نام ورود