نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه است ؟
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 11 آبان 1401
دسته بندی: آموزشی

برای پیشرفت و بهبود هر کسب و کار نیاز است که با متدهای تبلیغاتی آشنایی داشته باشیم. ارسال پیامک تبلیغاتی که به منظورافزایش فروش و جذب مشتری انجام می شود از محبوبیت بالایی نزد صاحبین کسب و کار و ارائه کنندگان خدمات برخوردار است.

برای اینکه بدانیم چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم و برای ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس باید چه نکاتی را رعایت کنید و همچنین برای اطلاع از مزایای پنل اس ام اس برای ارسال پیام تبلیغاتی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
اما نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به چه صورت است ؟و آیا برای دریافت این خدمات نیاز به مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به دفاتر پیشخوان و پنل پیامک مخابرات است ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با استفاده از پیام رسان

تصور اینکه برای دریافت و تهیه شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی باید به این مراکز مراجعه کرد تصور اشتباهی است که در بین برخی از افراد جا افتاده است .
موضوع خیلی ساده تر است و هیچ پیچیدگی ندارد. برای ارسال پیامک های تبلیغاتی کافی است جهت انواع ارسال پیامک گروهی و تکی ، سامانه پیام رسان را در مرورگرهایمان سرچ کنیم.

ابزار های مورد نیاز

1- پنل اس ام اس

اولین ابزار مورد نیاز برای ارسال پیامک انبوه همونطور که در توضیحات فوق ذکر شد. انتخاب و ثبت نام در پنل اس ام اس است. جهت ثبت نام و دریافت پنل اس ام اس رایگان بر روی بنر زیر کلیک کنید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پس از تکمیل ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود برای اینکه بتوانید با نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به خوبی آشناشوید. نیاز است پنل پیامکی خود را شارژ کنید. در زیر ویدیو زیر نحوه شارژ پنل پیامکی را آموزش داده ایم .

2- خط اختصاصی ارسال پیامک

ابزار دوم برای ارسال پیامک تبلیغاتی خرید خط اختصاصی است  تا بتوانید پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید. البته پس از ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان به شما یک خط اختصاصی رایگان هدیه داده می شود.

3- لیست شماره موبایل

نهایت مهم ترین ابزار ارسال پیامک تبلیغاتی بانک شماره موبایل است .
این مورد از مهم ترین ویژگی و ابزارهای یک سامانه ارسال پیامک است تا بتوانید با صرف چند دقیقه نظاره گر  ارسال پیامک تبلیغاتی خود به کل کشور باشید.

سامانه پیامکی پیام رسان ، کامل ترین بانک شماره موبایل تفکیک شده را دارد . یعنی شما می توانید پیامک تبلیغاتی خود را به تفکیک شهر و استان ، منطقه ، شغل و جنسیت ارسال نمایید .

همچنین خودتان می توانید یک دفترچه تلفن اختصاصی ایجاد کرده و از این طریق ارسال پیامک به مخاطبین گوشی موبایل خودتان داشته باشید .

جهت آموزش نحوه ایجاد دفترچه تلفن و لیست شماره شخصی ، ویدیو بالا را مشاهده کنید .

برای اینکه  نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی  را بهتر بشناسید تصمیم گرفته ایم در ادامه مقاله شما را با نکاتی که قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی اهمیت دارد آشنا کنیم.
پس همراهمان تا انتها باشید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی ( نکات قبل از ارسال )

در نظر گرفتن “هدف “از ارسال پیامک تبلیغاتی

به نظر شخصی من اگر به این موضوع توجه نکرده باشید نمی توانید نتیجه ای از ارسال پیامک تبلیغاتی را نصیب کسب و کار خود کنید.پس قبل از انجام هرکاری هدف و غایت نهایی را مشخص کنید.یعنی تعیین کنید که هدف شما تبلیغات است یا برندینگ پیامکی ؟!

مطالعه پیشنهادی : برندینگ پیامکی چیست ؟ نقش پیامک در برندینگ چیست ؟

توجه به جملات آغاز و پایان متن پیامکی

برای اینکه متن پیامکی شما تا انتها توسط مخاطبین خوانده شود سعی کنید در ابتدای متن پیامکی از جملات پر انرژی و جذابی استفاده کنید تا مخاطب را راغب و مشتاق کند تا پیامک را تا انتها بخواند .

از این عبارات استفاده کنید : توجه ! کد تخفیف ، تخفیف ویژه ، جشنواره ، تخفیفات شگفت انگیز ، ارسال رایگان و …

هم چنین توجه به پایان متن پیامک و قرار دادن تمامی اطلاعات لازم از جمله راه برقراری ارتباط ،لینک و …از اهمیت ویژه ای برخورداراست
توجه به همین نکته باعث می شود که بیش از 90درصد راه موفقیت در تبلیغات پیامکی را طی کنید.

توجه به زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای جامعه هدف خود را بشناسید و در همان زمان پیامک تبلیغاتی را ارسال نمایید.
البته انتخاب ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی به نکاتی از جمله  نوع مشتری و کسب و کار آن ها بستگی دارد.
به طور مثال تبلیغات برای کارمندان و کارکنان در ساعات اداری بازدهی خوبی نخواهد داشت .

پنل اس ام اس پیام رسان بهترین انتخاب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

مزایای پنل پیامکی پیام رسان به همراه امکانات بروز و در جه یک سبب شده است تا به عنوان بهترین پنل پیامکی برای تمامی کسب و کارها انتخاب شود.
مزایای چون :

  • ثبت نام رایگان
  • خط اختصاصی هدیه برای ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائه تمامی امکانات در پنل رایگان
  • تنوع کامل ارسال های گروهی پیشرفته
  • تنوع کاملی از ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
  • بانک شماره بروز از ارسال مشاغل
  • تهیه شرایط لازم برای ارسال به شماره های بلک لیست
  • و….

فقط با ثبت نام رایگان تمامی موارد ذکر شده بعلاوه امکانات ویژه دیگری در دسترس شما قرار میگیرد. تا بتوانید بهترین نتیجه را تبلیغات پیامکی بدست آورید.

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تبلیغات پیام رسان می توانید با شماره تلفن 02174912 تماس حاصل فرمایید . جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تبلیغات پیام رسان می توانید با شماره تلفن 02174912 تماس حاصل فرمایید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 65

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

5 کامنت

  1. هانیه

    20 تیر 1402

    سلام بدون اطلاع میشه برای شخصی پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟ برای برندمون بازخورد بدی نداره ؟

  2. هاشمی

    20 تیر 1402

    سلام روزتون بخیر ایا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود کردند هم از پنل اس ام اس شما وجود دارد؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام روز شما بخیر بله شما می تونید با استفاده از روش هایی که در این مقاله معرفی شده است به گیرنده مسدود مخابراتی نیز پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید

  3. ساسان

    20 تیر 1402

    ممنون از مقاله فوق العاده ای که درباره نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی ارائه دادین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 تیر 1402

      سلام سپاس از شما

ثبت نام ورود