پنل رایگان اس ام اس اینستاگرام
پیام رسان بلاگ آموزشی آموزش صفر تا صد جذب فالوور پیج اینستاگرام با پنل اس ام اس

آموزش صفر تا صد جذب فالوور پیج اینستاگرام با پنل اس ام اس

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 16 شهریور 1401
دسته بندی: آموزشی

اینستاگرام شبکه ی اجتماعی که مرزهای کسب و کار را به یکباره تغییر داده و سهم بزرگی را در کسب و کارهای آنلاین در اختیار دارد .

جذب فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های کسب و کارها می باشد تا از این راه موجب جذب مشتری و افزایش درامد شوند کاربر فیک هیچ تاثیری در روند و رشد درامد کسب و کار شما ندارد شما با ثبت نام در پنل رایگان به جذب فالور واقعی بپردازید و به وسیله پنل فالور رایگان به دست آورید.

اگر پیجی را به تازگی راه اندازی کرده باشید این موضوع  حتما ذهن شما را هم در گیر کرده است که چگونه باعث ارتقا پیج  خود شوید؟

و یا چگونه فالوور های خود را افزایش دهیم و بتوانیم فالورهای واقعی را جذب کنیم ؟

یکی از بهترین و پر بازده ترین متدهای جذب فالوور واقعی بازاریابی پیامکی است ؛ یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی به سراسر ایران بدون هیچ گونه محدودیتی .

در این مقاله قصد داریم راه هایی را به شما نشان دهیم که باعث جذب فالور واقعی شوید ،اما منظورمان از فالوور واقعی چیست ؟

جذب فالوور با پنل رایگان اس ام اس

بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی اقدام به صرف هزینه های زیادی بابت خرید پنل اس ام اس و جذب فالوور فیک می کنند . بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی اقدام به صرف هزینه های زیادی بابت خرید و جذب فالوور فیک می کنند .

اما این فالوورهای فیک هیچ سودی برای شما نخواهند داشت و مخاطب هدف شما نخواهند بود پس :

خرید و جذب فالوور فیک مساوی است با ضررو نابودی

زمانی که از طریق پنل رایگان شروع به ارسال پیامک می کنید هر مخاطبی که پیام دریافت شده را باز کند و وارد پیج شود فالوور واقعی شما محسوب میشود ،چون به خواست خود وارد پیج  شده است و قصد استفاده از خدمات شما را دارد.

اگر به این مرحله برسید موفقیت در چنگ شماست . فقط کافی است تا از قبل محتوای مناسبی در پیج خود تولید کرده باشید .

پس اگر مشتاق شده اید که چگونه از طریق پنل رایگان جذب فالوور داشته باشید یا چگونه فالوور جذب کنیم رایگان، تا انتها این مقاله همراه ما باشید .

پنل پیامکی رایگان پیام رسان با ارائه تنوع کاملی از انواع ارسال اس ام اس انبوه بهترین انتخاب برای شروع کار و جذب فالوور رایگان شماست.

خوشبختانه پنل رایگان پیام رسان با اپراتور هایی در حال همکاری است که هیچگونه محدودیتی برای ارسال پیامک لینک دار ندارند و به راحتی می توانید پیج خود را به تمامی افراد کشور معرفی کنید وبا استفاده از این پنل فالوور رایگان جذب کنید.

همچنین پیام رسان محدودیت در ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل ندارد و به راحتی می توانید به هر پیش شماره ای که میخواهید پیام تبلیغاتی ارسال کنید و موجب افزایش فالوور اینستاگرام واقعی رایگان را تجربه کنید .

مراحل ارسال پیامک در پنل رایگان پیام رسان

ابتدا در پنل رایگان ثبت نام می کنید و اطلاعات لازم را تکمیل کنید .
برای ثبت نام فوری و اسان هم می توانید عدد 111را به 50002060ارسال کنید تا بلافاصله اطلاعات ورود به پنل رایگان برای شما ارسال شود.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پس از تکمیل ثبت نام و خرید اعتبار بدون هیچ معطلی کار خود را برای معرفی پیج و صفحه اجتماعی خود شروع کنید و با فعالیت در پنل افزایش فالوور اینستاگرام را داشته باشید .

با ارسال لینک در متن پیامک مسیر خرید و جذب فالوور را هموار تر کنید

با استفاده از پنل رایگان اقدام به ثبت ارسال های گروهی و انبوه کنید و با قرار دادن آدرس پیج و لینک خود در متن مخاطبین را به مسیر درست راهنمایی کنید و تا تمایل بیشتری برای خرید داشته باشند و در نهایت در پنل رایگان باعث جذب فالوور های بیشتری شوید.

از طریق ارسال پیامک انبوه از پنل رایگان جذب فالوور را آسان کنید

با استفاده از روش های متنوعی که پنل پیامکی رایگان پیام رسان وجود دارد می توانید ، به آسانی فالوور واقعی برای اینستاگرام خود جذب کنید و برای پیج خود ارسال پیامک از طریق اینترنت داشته باشید .

معرفی پیج به سراسر کشور از طریق ارسال شهر و استان

اگر خدماتی که ارائه می کنید محدود به منطقه نمی شود این متد ارسالی بسیار مناسب شماست و با صرف چند دقیقه می توانید پیج خود را به سیل عظیمی از مخاطبین معرفی کنید و باعث جذب فالوور شوید .

ارسال هدفمند از طریق ارسال از نقشه و یا کدپستی

زمانی که خدمات شما محدود به منطقه ای خاص می شود مانند سوپر مارکت ها و…برای جذب فالوور های بومی ارسال از نقشه و کدپستی را انتخاب کنید ودقیقا به هدف بزنید.

انتخاب جامعه هدف خود از طریق ارسال تفکیک جنسیت

در صورتیکه خدمات شما مربوط به جنسیت خاصی می شود به طور مثال سالن های زیبایی خانم ها و یا آرایشگاه های مردانه ،می توانید مخاطبین خود را شناسایی و ارسال را فقط به این مخاطبین انجام دهید و جذب فالوور واقعی داشته باشید.

چگونه آدرس لینک را در متن پیامک ثبت نماییم تا بلافاصله به صفحه مورد نظر هدایت شود؟

برای اینکه لینک اینستاگرام شما در متن پیامک  آبی شود و با کلیک روی لینک باز شود و مخاطب مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شود و جذب فالوور داشته باشید  می بایست لینک را به این صورت زیر  ثبت نمایید :

https://instagram.com/payamresan

و به جای پیام رسان نام آیدی پیج خود را وارد نمایید.

سامانه پیام رسان ، سامانه ای بروز وپیشرو

با دارا بودن استراتژی لازم و ارسال پیامک انبوه از طریق پنل رایگان پیام رسان می توانید  علاوه بر جذب فالوور ،باعث گسترش کسب و کار و پیج خود شوید .

امیدواریم داستان موفقیت شما و کسب و کارتان از اینجا و پنل رایگان پیام رسان شروع شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید .

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 65

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. شاهرخ ابراهیمی

    4 مرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر میتونم از طریق پنل اس ام اس فالوو را برای کامنت گذاری در اینستاگرامم جذب کنم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام وقت شما هم بخیر کامنت گذاشتن افراد در پیج شما هدف بسیار سختی است که شاید دستیابی به آن از طریق پیامک برای شما بصرفه نباشد . اما شما می تونید با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به جامعه هدف خود ، فالوور های پیج خود را افزایش داده و در ادامه با بهبود فرآین تولید محتوای پیج اینستاگرام خود ، فالوورها را ترغیب به کامنت گذاری نمایید .

  2. نادر امینی

    4 مرداد 1402

    سلام من تو حوزه لوازم الکتریکی کار میکنم چطور میتونم از پنل پیامکی ارسال پیامک داشته باشم که برام فالوور هم جذب کنه؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام شما می تونید پس از خرید پنل پیامکی و شارژ اعتبار پنل خود ، شروع به ارسال پیامک انبوه به مخاطبین هدف خودتون کنید . برای جذب فالوور هم باید یک متن جذاب بنویسید و آیدی پیج اینستاگرامتون رو هم در انتهای متن پیامک قرار بدید .

ثبت نام ورود