اپراتور 5000
پیام رسان بلاگ آموزشی اپراتور 9000 چیست؟ نحوه استعلام شماره پیامک 9000 (قدم به قدم)

اپراتور 9000 چیست؟ نحوه استعلام شماره پیامک 9000 (قدم به قدم)

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 5 بهمن 1401
دسته بندی: آموزشی

یکی از مسیر های اطلاع رسانی به افراد ارسال پیامک می باشد با استفاده از این روش میتوانید به تمامی شماره ها دسترسی داشته باشید و به مخاطبین خودتان اطلاع رسانی کنید. مخصوصا با محدود شدن دسترسی به شبکه های اجتماعی و سخت بودن تماس با افراد و اطلاع رسانی به آنها از طریق تماس تلفنی و یا پیام صوتی ، ارسال پیامک یکی از بهترین روش های اطلاع رسانی می باشند.

سامانه های پیامکی با در اختیار داشتن سرشماره های پیامکی مختلف امکان ارسال متن های مختلف پیامکی را برای کسب و کارهای مختلف فراهم میکند. اما سوالی که دراین مورد به وجود می آید این است که افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند چطور پیامک دریافت کنند؟ و انواع سرشماره های پیامکی برای ارسال پیامک چیست در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خطوط خدماتی بپردازیم.

خطوط تبلیغاتی و اطلاع رسانی

معمولا اکثرا خطوط پیشفرض تبلیغاتی هستند و برای خدماتی سازی نیاز به ثبت درخواست می باشد البته باید توجه داشتید که اکثر خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی ندارند. تنها میتوان با این خطوط اطلاع رسانی به مخاطبین خود را انجام دهید.

انواع مختلف خطوط خدماتی

  1. اپراتور 9000
  2. خط 50002
  3. خط 2000
  4. اپراتور 50004
  5. اپراتور 3000
  6. اپراتور 1000
  7. اپراتور 9999

اکثریت این اپراتور ها بابت خدماتی سازی نیاز به ارائه سفته بابت حسن انجام کار دارند.

در این مقاله به بررسی خطوط 9000 خدماتی با قابلیت ارسال به شماره های گیرنده مسدود می پردازیم و تفاوت این خطوط را با سایر خطوط خدماتی بررسی میکنیم.

شماره پیامک 9000

اپراتور 9000 یک اپراتور پیش فرض خدماتی است که تنها به افرادی که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی دارند سرویس ارائه می دهد .

خطوط این اپراتور پیش فرض 8 رقمی می باشند و قابلیت اطلاع رسانی را به افراد می دهد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

مزایا خطوط اپراتور 9000 نسبت به خطوط خدماتی دیگر ✅

به تفاوت اصلی خطوط خدماتی خواهیم پرداخت.

  • اکثر خطوط خدماتی نیاز به ارائه سفته دارند اما خط خدماتی اپراتور 9000  قابلیت ارسال به  شماره های گیرنده مسدود اما بدون ارائه ی سفته قابلیت خدماتی سازی این خط فراهم است.
  • خط خدماتی اپراتور 9000 به ارگان های دولتی و غیر دولتی  ارائه می شود علاوه بر این تفاوت اصلی این خطوط ارائه به افراد حقیقی نیز می باشد خطوط اپراتور  9000 با داشتن جواز کسب , پروانه فعالیت ؛ نماد اعتماد ( یا سایر مدارکی که قابل استعلام سرشماره پیامک را دارد ) میتوانید خطوط خدماتی دارید کنید.
  • خطوط خدماتی دیگر حداقل یک ماه نیاز به مهلت دارند تا خدماتی سازی انجام شود اما خطوط پیش فرض خدماتی اپراتور 9000 برای خدماتی سازی به مهلت دوهفته ای دارند.

استعلام خط اپراتور9000

خطوط 8 رقمی اپراتور9000معمولا به صورت رندم از اپراتور استعلام گرفته میشوند که خطوط استعلامی معمولا  کمترین هزینه ارسال پیامک را دارند اما اگر نیاز به خطوطی با ارقام مشخص دارید کافیست از منوی امکانات ؛زیر منوی خط اختصاصی وارد شوید واستعلام شماره پیامک 9000 مورد نظرتان را ثبت بفرمایید این خطوط از اپراتور استعلام گرفته میشود و نتیجه پیرو تیکت یا تماس تلفنی خدمت شما ارائه خواهد شد.

معایب دریافت خط از اپراتور 9000

با توجه به توضیحاتی که در ارتباط با خط 9000 داده شد اما باید معایب دریافت این خطوط را نیز درنظر بگیریم

  • اپراتور 9000 با قابلیت اطلاع رسانی می باشند و قابلیت تبلیغات را ندارد.
  • هزینه ی خرید خط اختصاصی از اپراتور  9000هزینه ی این خطوط خدماتی نسبت به سایر خطوط خدماتی هزینه ی خرید بیشتر دارد.
  • ضریب ارسال این خطوط 1.1 می باشد که نسبت به یکسری از اپراتور های ارسال پیامک 10 هر پیامک هزینه ی بیشتر در پی دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی به ارائه تمامی توضیحات در ارتباط با مزایا یا معایب خط 9000 کردیم یکی از مزایای اصلی این خط ارائه خط به اشخاص حقیقی می باشد و یا ارگان های خصوصی بدون ارائه سفته می باشد پروسه ی خدماتی سازی این خطوط طولانی نیست و با شرایط راحتی که دارد میتوانید خط خدماتی دریافت کنید برای دریافت این خط از اپراتور 9000 و یا مشاهده ی خطوط خدماتی دیگر و شرایط دریافتشان کافیست یک ثبت نام اولیه انجام دهید و اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل بفرمایید با انجام این مراحل میتوانید به تمامی خطوط سامانه دسترسی داشته باشید و امکانات و شرایط خدماتی سازی خطوط خدماتی را بررسی بفرمایید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 55

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. پورسلیم

    4 تیر 1402

    سلام من یک مرکز فروشگاهی دارم میتونم از اپراتور 9000 ارسال پیامک داشته باشم ؟ چه مدارکی باید ارائه بدم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      سلام لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و انتخاب بهترین خط اختصاصی با شماره تماس 02174912 تماس حاصل فرمایید .

ثبت نام ورود