اپراتور 3000
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان شماره پیامکی 3000 چیست و راهنمای استعلام خط 3000 در سامانه ی پیام رسان

شماره پیامکی 3000 چیست و راهنمای استعلام خط 3000 در سامانه ی پیام رسان

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 20 شهریور 1401

اگر چندین سامانه ی پیامکی را بررسی کرده باشید حتما برای شما هم سوال شده که کدامیک از خطوط ارسال کننده را برای پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی انتخاب کنم؟

پنل های پیامکی خط های مختلفی از سرشماره ها دارندکه هر کدام توسط یک اپراتور به سامانه و کاربرانش خدمات می دهد خط اپراتور 3000 نیز از خطوطی است که هر سامانه پیامکی باید داشته باشد.

کدام اپراتور پیامکی متناسب با نیاز های من می باشد و آیا امکان استعلام خط 3000 به صورت اختصاصی برای من وجود دارد ؟

پاسخ همه ی سوال های شما امروز در همین مقاله است و قرار است با هم به صورت اختصاصی سرشماره پیامکی 3000 را بررسی کنیم ، در این مقاله به بررسی مزایا و ویژگی و معایب خط اپراتور 3000 بپردازیم همچنین از چگونگی استعلام سرشماره پیامکی 3000 میپردازیم. پس با من همراه باشید.

همه چیز درباره ی شماره پیامکی 3000

قبل از اینکه بخواهید این سرشماره را برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب کنید در ابتدا باید بدانید این سرشماره برای کدام شرکت است ؟

شرکت مگفا یک شرکت دولتی است که شماره ی پیامکی 3000 را ارائه میدهید. این شرکت تنها با ارگان های حقوقی فعالیت میکند یعنی به عنوان یک شخص نمیتوانید از این شرکت خدماتی دریافت کنید.

از طرفی اکثر ادارات دولتی و خصوصی بزرگ در ایران ، مشابه بانک ها ، ادارات بیمه ، فرودگاه ها و …. از خطوط این شرکت استفاده میکنند.

و با توجه به اینکه عموم مردم پیامکی که از یک ارگان معتبر است را سرشماره پیامکی 3000 دریافت میکنند پس میتوان گفت اکثریت به این خطوط اعتماد دارند و اگر برای شما معتبر بودن پیامک از دید گیرنده مهم می باشد باید بگویم که سراغ خوب سرشماره ای آمده اید.

مزایای شماره ی پیامکی 3000

همه ی خطوط پیامکی باید علاوه بر ارسال پیامک مابقی نیاز های شما را به عنوان مشترکی که قصد خرید خط 3000 از پنل پیامکی دارید را تامین نمایند. به صورت موردی با هم بررسی میکنیم .

  • قابلیت ارسال و دریافت پیامک
  • بازگشت اعتبار پیامک هایی که به پنل پیامک مخابرات نرسیده اند
  • دلیور بیس بودن ارسال های ثبت شده
  • فعالسازی خطوط به صورت سریع
  • امکان انتخاب کردن شماره ی های 10 ، 12 و 14 رقمی
  • قیمت خطوط اختصاصی مناسب تر از سایر اپراتورها

معایب شماره ی پیامکی 3000

هر کدام از اپراتورهای ارائه دهنده  خدمات پیامکی علاوه بر مزایا قطعا معایبی هم دارند ولی وجود این معایب دلیل بر بی کیفیت بودن این اپراتور نیست ولی ذکر کردن این معایب شما را در انتخاب بهتر کمک میکند.

  • عدم ارائه ی خطوط با تعداد ارقام 11 و 13
  • هزینه ارسال پیامک کمی بیشتر به نسبت اپراتور 5000
  • ارائه ی خطوط با ارقام کمتر با مبالغ بسیار بالا
  • سرعت متوسط در ارسال پیامک انبوه
  • احراز هویت خط با کد پیامک شده توسط اپراتور و ارائه ی کد به سامانه جهت ثبت در اپراتور مگفا
  • ضمانت 80 میلیون تومانی خدماتی سازی

جهت ارسال پیامک به بلک لیست بدو نیاز به خرید خط خدماتی ، کافی است تا از ارسال پیامک از طریق پترن استفاده کنید . همانطور که در مقاله ارسال پترن توضیح دادیم ، در این روش پیامک های شما توسط سریع ترین خط سامانه و با قابلیت عبور از بلک لیست ارسال می شود.

استعلام شماره پیامک 3000

در سامانه پیامکی پیامرسان امکان استعلام خط 3000 وجود دارد .البته پیش از درخواست استعلام خط 3000 ، یک لیست از خطوط رند با تعداد ارقام و قیمت به شما نمایش داده می شود که میتوانید از بین این خطوط نیز انتخاب کنید اما اگر خط خاصی برای استعلام سرشماره پیامک مدنظر شماست که مطابق با سلیقه ی خودتان باشد میتوانید با ثبت تیکت درخواست استعلام خط 3000 را بدهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نکته : این نکته را در نظر بگیرید که شماره پیامکی 3000 تا 4 رقم بعد از عدد 3000 ثابت است و امکان تغییر آن وجود ندارد پس اگر قصد استعلام خط 3000 را داشته اید بهتر است از همان ابتدا خطوط بالای 10 رقم را استعلام بگیرید.

در ابتدا برای درخواست استعلام خط 3000 باید در سامانه ی پیامکی پیامرسان ثبت نام کنید و سپس از منوی امکانات ، زیر منوی خرید شماره اختصاصی اقدام نمائید.

استعلام خط 3000

قیمت خطوط به روز می باشد و ممکن است زمان استعلام خط 3000 شما ، قیمت خطوط توسط اپراتور با توجه به رند بودن خط تغییر کند.

جمع بندی

اپراتور شماره ی پیامکی 3000 دولتی بوده و به نسبت سایر اپراتورها معتبر تر می باشد البته این اعتبار به معنی نقض معتبر بودن سایرین نیست و هر اپراتور ارائه دهنده ی شماره ی پیامکی مزیت های خاص خودش را دارد.

همه ی  آنچه در این مقاله عنوان شد برای راحتی شما در انتخاب شماره ی پیامکی 3000 برای ارسال پیامک می باشد. پیشنهاد میکنم عجولانه تصمیم نگیرید و حتما پیش از خرید سرشماره ی پیامکی 3000 با همکاران ما مشورت کنید. ما کنارتان هستیم تا بهترین نتیجه را از ارسال اس ام اس تبلیغاتی دریافت کنید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 55

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

7 کامنت

  1. جهانیان

    21 اسفند 1401

    خط 3000606054 رو دارید یا نه ؟ قیمتش چقدره ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      23 اسفند 1401

      لطفا جهت استعلام خط 3000605054 طبق آموزش های ارائه شده از طریق پنل کاربری خودتون اقدام کنید .

  2. فائزه

    3 مرداد 1402

    سلام خط 3000 نیاز به تمدید داره هزینه تمدید به چه صورته؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام بله خط 3000 نیز نیاز به تمدید سالیانه دارد . در صورتی که ما پیش از موعد سررسید تمدید ، اقدام به تمدید آن نمایید هزینه برای شما مشمول تخفیف خواهد شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02174912 تماس حاصل فرمایید .

  3. منوچهر

    3 مرداد 1402

    برای استعلام سرشماره پیامکی نیاز به پرداخت هزینه است؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      خیر استعلام سرشمار های پیامکی در پنل پیامکی پیام رسان رایگان است .

  4. تابا

    8 دی 1402

    بسیار مفید و کاربردی

ثبت نام ورود