ارسال ایمیل انبوه
پیام رسان بلاگ آموزشی کاملترین لیست سایت ارسال ایمیل انبوه (7تا از بهترین سرویس ایمیل)

کاملترین لیست سایت ارسال ایمیل انبوه (7تا از بهترین سرویس ایمیل)

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 10 اردیبهشت 1402
دسته بندی: آموزشی

سرویس ارسال ایمیل برای افرادی که به دنبال تبلیغات هدفمندی در کسب و کارهای مختلف هستند یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین روش تبلیغاتی و ارتباطی اثربخشی است که بسیار موثر است و با پیشرفت روزانه ی تکنولوژی که خیلی از افراد برای فعالیت های روزانه ایمیل های خود را چک می کنند شما با استفاده از بهترین سرویس ارسال ایمیل یا سرویس های ایمیل مارکتینگ می توانید مشتریان جدیدی برای خدامت و محصولات خود جذب کنید.

استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ یکی از کارآمدترین و اقتصادی ترین استراتژی بازاریابی در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. برای اینکه شما به ایمیل های ارسال شده برای مشتریان مدیریت داشته باشید در این مقاله ضمن تعریفی از ارسال ایمیل انبوه و کاربرد آن به معرفی لیست سایت ارسال ایمیل می پردازیم.

ما در ادامه مقاله لیست سایت ارسال ایمیل که از بهترین سرویس ارسال ایمیل هستن را برای شما معرفی میکنیم.

لیست بهترین سرویس ارسال ایمیل خارجی

با توجه به اهمیتی که ارسال ایمیل انبوه دارند سرویس های ایمیل مارکتینگ مختلفی وجود دارند که به فرایند ساخت و ارسال ایمیل به مخاطبین کمک می کند. با توجه به تعداد زیادی از سایت ارسال ایمیل در اینجا بهترین سرویس ارسال ایمیل خارجی را برای شما معرفی میکنیم.

Constant Contact

Constant Contact یکی از بزرگترین و سریعترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در جهان است که در حال رشد است. همچنین آسان‌ترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای مبتدیان است. این سرویس ارسال ایمیل پشتیبانی بی‌نظیری از مشتری را با تماس های تلفنی، پیامک زنده، ایمیل، پشتیبانی انجمن و کتابخانه وسیعی از منابع مفید ارائه می‌دهد.

SendinBlue

Sendinblue یک سایت ارسال ایمیلی و پیامکی برای تبلیغات مشاغل است. این سایت ارسال ایمیل یکی از سریع ترین پلتفرم های بازاریابی ایمیلی در حال رشد در اروپا است. این سرویس ارسال ایمیل یک پلتفرم بسیار آسان برای استفاده با ابزارهای عالی برای ایجاد ایمیل های زیبا و بسیار جذاب است.

HubSpot

HubSpot یکی از شناخته شده ترین سایت ارسال ایمیل در فضای CRM و ایمیل مارکتینگ است. سرویس بازاریابی ایمیلی آنها برای شروع رایگان است و دارای بسیاری از ویژگی های اتوماسیون قدرتمند است که برای رشد کسب و کار شما طراحی شده اند.

یکی از دلایلی که مشتریان سازمانی، کوچک و متوسط HubSpot را انتخاب می کنند این است که این سرویس ارسال ایمیل یک بازاریابی یکپارچه ارائه می دهد که شامل گردش کار خودکار، بازاریابی ایمیلی، ابزارهای فروش، CRM، سازنده وب سایت و موارد دیگر می شود.

این شرکت در زمینه ارائه وب سرویس پیامکی نیز فعالیت دارد.

Omnisend

Omnisend یک سایت ارسال ایمیل قدرتمند در بازاریابی ایمیلی برای مشاغل تجارت الکترونیک است. در این سایت ارسال ایمیل استفاده از ایمیل‌ساز آسان است و قالب های ایمیل فراوانی دارد، بنابراین می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی زیبا و با نام تجاری ایجاد کنید. پس از راه‌اندازی، می‌توانید ایمیل را با استفاده از ویژگی‌های هدف‌گذاری و تقسیم‌بندی قدرتمند آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

Drip

Drip یکی از سرویس های ایمیل مارکتینگ سازمانی قدرتمند برای تجارت الکترونیک، بازاریابان دیجیتال و  وبلاگ نویسان است. آنها مجموعه گسترده ای از ابزارها را برای آسان کردن تبلیغات از طریق ایمیل، قیف های فروش و شخصی سازی فراهم کردند.

AWeber

AWeber یکی از قدیمی ترین و بهترین سرویس ارسال ایمیل در جهان است. این سرویس ارسال ایمیل مجموعه گسترده ای از ابزارها را برای شغل های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد تا بازاریابی ایمیلی خود را مدیریت کنند. گزینه های پشتیبانی این سرویس ارسال ایمیل عبارتند از چت زنده، کتابخانه وسیعی از دستورالعمل ها و آموزش ها، پشتیبانی ایمیل، پشتیبانی تلفنی، وبینارهای زنده.

Moosend

Moosend یکی از بهترین سرویس ارسال ایمیل و مقرون به صرفه برای شغل های کوچک همچون تبلیغات مدارس و یا تبلیغات کلینیک زیبایی است. این سرویس ارسال ایمیلی دارای مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند مجهز بازاریابی، ابزارهای ایجاد لیست ارسال ایمیل ، صفحات فرود و موارد دیگر است. شما می توانید به سرعت یک خبرنامه ایمیل بسازید و طراحی ایمیل را برای مطابقت با نام تجاری خود در عرض چند دقیقه با انتخاب از بین ده ها قالب ایمیل از پیش ساخته شده آنها یا با ایجاد یک الگوی کاملاً سفارشی سفارشی کنید.

ارسال ایمیل انبوه چیست و چه کاربردی دارد؟

ارسال ایمیل انبوه یک روش از بازاریابی همانند ارسال پیامک انبوه است که برای تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کار های مختلف و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان مختلف استفاده می شود. نوع کار سرویس ارسال ایمیل یا سرویس های ایمیل مارکتینگ به این صورت است که محصول و خدمتی از کار شما در فرمت یک ایمیل به مشتریان ارسال و معرفی می شود.

از آنجایی که نمی توان این از حجم از ایمیل را به صورت دستی ارسال کرد به عنوان مثال شما بیش از 20هزار مشتری یا مخاطب دارید و ایمیل همه ان ها را هم دارید در این صورت نمی توانید به همه این مخاطبان به صورت دستی ایمل ارسال کنید.
در اینجا عملکرد سرویس ارسال ایمیل اینگونه است برای این تعداد از مشتری یک ایمیل مشخص ارسال می کند و ارسال ایمیل، هزینه ارسال پیامک تبلیغات زیادی برای کار شما ندارد به همین دلیل استفاده از سایت ارسال ایمیل یا وب سرویس های ایمیل مارکتینگ یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی و تبلیغات ارزان می توان معرفی کرد.

ایده های ارسال ایمیل یا پیامک انبوه

  • ارسال تبریک تولد
  • ارسال تغییر رمز عبور
  • ارسال فاکتورهای خرید و فروش
  • ارسال خبرنامه ها و اطلاع رسانی کسب و کارهای مختلف
  • ارسال معرفی محصولات و خدمات جدید به مشتریان
  • ارسال جشنواره ها و تخفیفات فروش
  • ارسال رسید پرداخت الکترونیکی
  • ارسال نظرسنجی در رابطه با خدمات و محصولات

ایمیل انبوه بهتره یا پیامک انبوه ؟

شاید با خواندن این مقاله هنوز با خود بگویید با وجود اینترنت هنوز کسی از بازاریابی پیامکی استفاده می کند  یا راهی موثر برای تبلغیات است؟ جواب بله است چون در خیلی مواقع ارسال پیامک سریعتر توجه مشتری را جلب می کند و بدون نیاز به اینترنت می تواند به خواسته و جواب خودش برسد و رمز موفقیت در بازاریابی های پیامکی توجه مخاطبین و گرفتن بازخورد بالا است. در اینجا چندین روش ارسال پیامک را برای شما شرح می دهیم.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

برای ارسال پیامک انبوه شما به یک پنل اس ام اس نیاز دارید که در پیام رسان تنها با ثبت نام اولیه صاحب یک پنل پیامک رایگان می شوید که می توانید از تمام قابلیت های ان استفاده کنید . از جمله قابلیت های آن می توان به موان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای
  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی براساس کد پستی
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  • ارسال پیامک بر اساس محله
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف

تفاوت ارسال ایمیل انبوه با ارسال پیامک انبوه

در روش ارسال ایمیل انبوه و استفاده از سرویس های ارسال ایمیل، باید توجه داشته باشید که هدف از این کار ارتباط با کاربران سایتتان است و تبلیغات ایمیلی روشی مناسب نیست. به این دلیل که هیچ بانک ایمیل معتبری وجود ندارد که بصورت تخصصی به شما ارائه شود.

درصورتیکه سامانه پیامکی پیام رسان با در اختیار داشتن بانک شماره موبایل تفکیک شده از طریق پنل پیامک مخابرات باشد.

نامروش ایمیلیروش پیامک
ارسال تکی تیک سبز تیک سبز
ارسال انبوه تیک سبز تیک سبز
ارسال از وب سرویس REST API تیک سبز تیک سبز
اعتبار سنجی کاربر ایمیل های ناشناسبر اساس شماره موبایل
نرخ دیده شدن پایین متوسط
ارسال بر اساس منطقه ضربدر قرمز تیک سبز
ارسال بر اساس کد پستی ضربدر قرمز تیک سبز
ارسال بر اساس مشاغل و اصناف ضربدر قرمز تیک سبز
برگزاری نظرسنجی پیامکی ضربدر قرمز تیک سبز
برگزاری مسابقه پیامکی ضربدر قرمز تیک سبز
قابلیت دریافت پیامک تیک سبز تیک سبز
جدول مقایسه ارسال ایمیل با ارسال پیامک

سخن اخر

با توجه به بررسی هایی که در این مقاله به سرویس های ارسال ایمیل پرداختیم نتیجه میگیریم که سرویس های مختلغی برای ارسال ایمیل انبوه وجود دارد و می توانید برای تبلیغاتی ایمیلی از آنها استفاده کنید اما بازاریابی پیامکی دسترسی سریعتر و امکانات گسترده تری برای بازدهی بیشتر در تبلیغات برای کسب و کار شما فراهم خواهد کرد.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.1 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. حمید

    26 خرداد 1402

    مقاله خوبی بود ممنون

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سپاس از شما

  2. sajad

    26 خرداد 1402

    سلام این لیست ارسال ایمیل های خارجی که معرفی کردید پولی هستن؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام برخی از سایت های ارسال ایمیل انبوه که در این مقاله معرفی شدند ، تعرفه های رایگان برای شروع دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید . مثلا سامانه ارسال ایمیل نجوا ، برای شروع به شما 2000 ایمیل رایگان می دهد . در صورت رضایت می توانید پس از آ شروع به خرید نمایید .

ثبت نام ورود