افزونه پشتیبانی وردپرس
پیام رسان بلاگ آموزشی بهترین افزونه تیکت وردپرس چیست؟ آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ

بهترین افزونه تیکت وردپرس چیست؟ آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 8 بهمن 1402
دسته بندی: آموزشی

افزونه تیکت وردپرس تنها یک سیستم مدیریت محتوای ساده نیست و برای راه‌اندازی سایت‌های ساده تا بسیاری از انواع سایت‌های حرفه‌ای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ به‌این‌ترتیب اگر به دنبال راه‌اندازی و برخورداری از سیستم پشتیبانی آنلاین برای سایت‌های خود هستید، می‌توانید روی تیکتینگ برای وردپرس حساب باز کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که یک کالای فیزیکی، محصول دانلودی یا سرویس خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهید، بی‌شک به یک افزونه پشتیبانی وردپرس نیاز خواهید داشت.

در ادامه این متن همراه ما باشید تا بهترین افزونه تیکتینگ وردپرس که به نوعی افزونه پشتیبانی وردپرس می باشد را به شما معرفی کنیم و درباره نحوه راه‌اندازی آن بیشتر برای شما صحبت کنیم.

افزونه تیکت وردپرس

تیکتینگ وردپرس چیست؟

قبل از اینکه با مفهوم تیکتینگ وردپرس آشنا شوید باید بگوییم که تیکتینگ برای وردپرس را با نام‌های دیگری همچون افزونه پشتیبانی وردپرس ، رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی یا برون سازمانی، سامانه تیکتینگ، نرم‌افزار پشتیبانی آنلاین، نرم‌افزار مدیریت درخواست یا نرم‌افزار میز کمک نیز می‌شناسند.

از سیستم تیکتینگ به‌شکل مستقل از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یا به‌عنوان بخشی از این نرم‌افزار با هدف بهبود ارتباط بین مشتریان و پرسنل استفاده می‌شود؛ به بیانی ساده‌تر می‌توان گفت که برای ارائه خدمات یا برقراری ارتباط بهتر بین مشتریان و پرسنل انتخابی ایده‌آل است.

افزونه تیکت وردپرس با اتصال به سامانه پیامکی این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا برای کاربران و مشتریان خود در حوزه کسب و کارشان پیامک ارسال کنند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کاربرد افزونه تیکت وردپرس

تا این بخش از مقاله متوجه این موضوع شده‌اید که افزونه تیکت وردپرس نتایج بسیار موثری بر کسب‌وکار و ارتباط شما با مشتریان دارد؛ در ادامه به کاربردهایی که این سیستم دارد اشاره خواهیم کرد:

  1. به مدیریت بهتر درخواست‌ها کمک کرده و سرعت پاسخگویی به مشتریان را چندین برابر افزایش می‌دهد.
  2. این نرم‌افزار یک پایگاه داده منسجم را برای شما مهیا کرده و امکان جستجو و دسترسی راحت به اطلاعات را برای شما فراهم می‌کند.
  3. به کاربر پشتیبان این اجازه را می‌دهد تا تمام کانال‌های ارتباط با مشتری و همچنین سوابق تعاملات قبلی آن‌ها را مشاهده کرده و روابط معناداری را با مشتری برقرار کند.
  4. افزونه پشتیبانی وردپرس با داشتن قابلیت خدمات خودکار یا سلف سرویس امکان پاسخگویی به درخواست‌های بالا یا سوال‌های تکراری مشتریان را فراهم می‌کند.
  5. از این سیستم به دو صورت زمان‌بندی یا اتوماسیون می‌توان برای کارهایی که در یک تاریخ یا مناسبت به‌خصوص اتفاق می‌افتند یا کارهای تکراری روزانه استفاده کرد.
  6. برای ترکیب و ادغام چندین درگاه ارتباطی مشتریان با شما می‌توانید از این افزونه استفاده کنید.
  7. می‌توان به تمام امور تجاری شرکت سرعت بسیار قابل توجهی بخشید.
  8. این سیستم امکان گزارش‌گیری کاربردی یا دریافت دیتاهای آماری و گرافیکی خوب را برای شما فراهم کرده و از این جهت به مدیریت بهتر سازمان کمک می‌کند.
  9. افزونه تیکت وردپرس هماهنگی لازم بین قسمت‌های مختلف سازمان را برقرار کرده و از این جهت به قدرت شرکت اضافه می‌کند.
  10. به شما کمک می‌کند تا مشکلات مشتری را طبق فوریت و اولویت‌بندی پاسخ داده و در برنامه‌ریزی درست موفق باشید.
  11. سامانه تیکتینگ میزان بازده تعاملات را افزایش داده و با جذب و حفظ مشتریان وفادار به بهره‌وری بهتر کسب‌وکار کمک شایانی می‌کند.
تیکتینگ برای وردپرس

بهترین افزونه تیکت وردپرس

افزونه تیکتور را جزو بهترین افزونه تیکت وردپرس می‌شناسند که در دو نسخه رایگان و پولی موجود است؛ این نرم‌افزار ایرانی بوده و از دامنه کاربرد و امکانات بسیار گسترده‌ای برخوردار است، به‌نحوی که حتی نسخه رایگان آن هم می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما برای پیاده‌سازی یک سیستم تیکتینگ حرفه‌ای باشد.

این افزونه تا به‌حال بیشتر از 8000 نصب فعال داشته و توانسته از سمت کاربران وردپرسی امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کند. ازجمله امکانات افزونه تیکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال بی‌نهایت تیکت
  • سازگاری با محصولات ووکامرس
  • بی‌نهایت دپارتمان سفارشی
  • سازگاری با چند فروشندگی دکان
  • بی‌نهایت وضعیت سفارشی
  • ارسال تیکت تنها برای خریداران محصولات ووکامرس
  • قابلیت پیوست فایل
  • تعریف محدودیت زمان پشتیبانی برای محصولات ووکامرس
  • قابلیت بستن خودکار تیکت‌های قدیمی

در ادامه با چند مورد دیگر از امکانات افزونه تیکتور آشنا می‌شوید.

ارسال تیکت مهمان

این امکان نشان‌دهنده این است که حتی کاربرانی که ثبت‌نام نکرده‌اند هم می‌توانند ارسال تیکت را انجام دهند.

ارسال پاسخ صوتی

کاربر و پاسخ‌دهنده می‌توانند در تیکت برای یکدیگر وویس فرستاده و از طریق پیام صوتی باهم در ارتباط باشند.

پاسخ های آماده

این مورد با ذخیره پاسخ‌های تکراری به‌عنوان پاسخ‌های آماده امکان پاسخ‌دهی سریع به سوالت تکراری و صرفه‌جویی در زمان را برای شما فراهم می‌کند.

تعریف دپارتمان سفارشی

با این مورد امکان تعریف بی‌نهایت دپارتمان و همچنین زیر دپارتمان سفارشی برای شما فراهم است.

تعریف کاربر پاسخگو

شما می‌توانید برای هر دپارتمان چند کاربر پاسخگو ایجاد کرده و همچنین می‌توانید بی‌نهایت کاربر پاسخ دهنده تعریف کنید تا به تیکت‌های همان دپارتمان جواب دهند.

افزونه پشتیبانی وردپرس

آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ برای وردپرس با افزونه تیکتور

برای استفاده از افزونه تیکتور ابتدا باید به سایت راست‌چین مراجعه کرده و نسخه افزونه تیکتور را نصب کرده و فعال‌سازی را انجام دهید.

بعد از نصب و فعالی‌سازی افزونه تیکتور در سایت راست چین امکان استفاده از تمامی امکانات و کاربردهای آن برای شما فراهم می‌شود؛ لازم به ذکر است که بدانید نحوه استفاده از افزونه تیکتور بسیار ساده بوده و در صورتی که با هرگونه سوالی مواجه شدید، می‌توانید با کارکنان راست‌چین تماس بگیرید و نسبت به رفع ابهامات خود اقدام کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

افزونه پشتیبانی وردپرس برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب مشتریان خود را به خریدی دوباره تشویق کنید. افزونه تیکت وردپرس درواقع زمینه اعتمادسازی و شهرت کسب‌وکار شما را فراهم کرده و باعث می‌شود تا مشتری با خیالی آسوده از خدمات شما استفاده کرده یا نسبت به خرید محصولات شما اقدام کند.

افزونه تیکت وردپرس تیکت ها و پیام های خود را با اتصال به سامانه پیامکی پیام رسان به راحتی برای گروه انبوهی از افراد ارسال می کند، همچنین امکانات فراوان پنل پیامکی پیام رسان ارسال پیامک را هدفمندتر انجام خواهد داد.

برای اطلاع از پنل اس ام اس پیام رسان می توانید با کارشناسان ما در سامانه پیامکی با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 23

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود